Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote28.08.2022 21:280 people like thisLike
 

 

Heisann, jeg ønsker og møte deg du kvinne som også ønsker å treffe en mann for en hyggelig og god prat sammen som to voksne mennesker. På nettstedet her kan du se i profilen min at jeg er svært glad i oljebukser og gummiklær sammen med den gode gjørmen. Du har kansje heller ikke noen personer til å prate åpent sammen med om dine innerste ønsker og ikke minst gleden som du kjenner når du har på deg dine gummi og oljeklær.


Neste uke 36  onsdag  den 07.09.2022 reiser jeg til sørlandet, videre østover og nord mot Lillehammer. På turen er det bare jeg og bilen så det blir nok en koselig tur bare vi to sammen.  Det er viktig for meg å skrive her at jeg har ingen tanker om sexuell kontakt, men sterke ønsker  om å kunne møte ei kvinne som kjenner på det samme som meg og føler at det vanskelig og kunne snakket helt åpent om dette tema. Stemmer alt for oss, kan vi helt sikker bli noen gode oljebukse venner sammen.


For å gjøre det ekstra lett for oss begge så har jeg med i bilen de gummi og oljeklærne jeg bruker i gjørmen, så kan vi se sammen på dem som om de var så verdifulle som frimerker hehe. Det kunne vært spennende om du også kunne vist meg dine gummi og oljeklær.


Håper at dette frister deg og møte meg, en fremmed person og mann for en hyggelig prat hvor vi begge har sterke felles interesser om det samme emnet. Ellers har jeg lett for å prate og liker alt med livet og det som er rundt oss.


Hadde du tatt kontakt med meg her, så hadde jeg blitt kjempe glad, for det er dette jeg ønsker så inderlig sterkt og få treffe ei kvinne for den gode praten sammen. Er jeg så heldig at du kontakter meg så er det du som bestemmer hvor og når vi skal treffes, jeg stiller GPS`n mot din posisjon.

 

Et lite siste ønske som jeg også har er å kunne sitte sammen nede ved en strand ved sjøen, hørt på bølgene rullet mot land når vi prater sammen hadde vært herlig (med forbehold om været)

 

 

mvh

oljen

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk