Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote04.10.2009 04:572 people like thisLike
 

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Hej...Fantastisk dag for en der elsker regntøj....Startede nede i Amagercentret tidligere i dag, hvor jeg talte ialt 27 smukke mennesker, der havde valgt at iføre sig gummi eller lak regnfrakke. Så her til aften blev jeg modig (fuld) nok til at iføre mig,grønne gummi regnbukser, grøn gummi regnjakke OG gul HH gummi regnjakke udover, samt blå blanke gummi støvler. Jeg var HELT nøgen inden under og gik en lang tur. Først nede ved vandet (hvor jeg i øvrigt også var iørt en gul HH sydvest) og bagefter en lang tur midt om natten rundt i kvarteret ved Lergravsparken. Det regnede IKKE. Jeg blev mødt af mange undrende blikke, men også mange der smilede venligt (som om de anerkendte min fetish). Det lunede :o)

Quote04.10.2009 13:190 people like thisLike
 

Det lyder som nogle gode ture!

Var det ikke meget koldt med så lidt regntøj på? Jeg var nok selv hoppet i et par lag mere, når det skulle være! :-)

Har du ellers fået erhvervet dig noget nyt udstyr siden sidst?

Quote04.10.2009 20:170 people like thisLike
 

ikke ret meget....men har også en del :o) Hvad med dig?

Quote05.10.2009 18:360 people like thisLike
 

Det lyder ret sejt. Du er ikke bange af dig Wink

Jeg outede også mig selv lidt denne weekend. Du kan se et billede af, hvordan jeg køber fiskefrikadeller i galleriet.

Lad os håbe på et rigtig vådt efterår, så vi får mange muligheder for at komme ud i vores udstyr.

Quote05.10.2009 20:190 people like thisLike
 

Gik selv 5 timer inde i Kbh. i gult ocean yderst, jakke med trykknapper smækbukser og grønne gummistøvler, inderst havde jeg orange ocean gummiregnbukser på.

Jeg fik set 5 andre i  olietøj 3 piger og 2 fyre. Om de var til regntøj ..... godt ?.

Quote06.10.2009 08:390 people like thisLike
 

Jeg er ikke helt så modig som jer andre. Fik kun dristet mig til at tage mine gule Hunter gummistøvler på sammen med mit incognito sorte North Face regnsæt - og så ellers en tur ud på cyklen ned mod supermarkedet.

 

Det var egentlig sjovt at se de tydelige reaktioner fra de andre kunder - først ikke noget særligt når folk så regnsættet (det regnede en del og vandet sejlede af alle kunderne i supermakedet, der havde cyklet derhen)..... Men så kunne man se at deres blik flakkede ned mod de gule gummistøvler, som om at det faldt lidt udenfor normen af, hvad man kunne tillade sig.

 

Fik også diskret hilst og et smil igen fra en kvinde i lignende sæt - bare med røde Hunter gummistøvler indenunder. Hun var helt med på at det var påklædningen til dagens vejr.

 

Faktisk ret frækt - næste gang må være i HH gummiregntøjet istedet. Selvom det er noget mere grænseoverskridenede.

Quote06.10.2009 17:250 people like thisLike
 

Det har vist alt i alt været en super weekend Laughing

Quote07.10.2009 15:300 people like thisLike
 

Hej Hvis du skulle have lyst til at have en med næste gang er jeg klar. Nogen planer jeg er pænt tit i Kbh.

Rubberguy

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk