Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote02.05.2010 22:360 people like thisLike
 

Er der nogen her inde som ved om det kan lade sig gøre at sy et par regnbukser lidt ind så de er knap så store i benene og de så stadig kan være tætte.

Håber nogle måske kender et sted hvor de kan gøre det.

Det er et par viking regnbukser af den gode gammeldags slags.

Quote03.05.2010 09:071 people like thisLike
 

har du undersøgt hos Viking?

Jeg ved at man kan få syet ekstra længde på bukser hos dem - iflg. WWW.JH-GEAR.COM

Så, det jo også en mulighed... at kontakte JH GEAR

Quote03.05.2010 18:120 people like thisLike
 

Det var en mulighed at prøve at kontakte viking eller jh-gear, jeg kunne sagtens selv sy i dem, men så er de ikke særlig tætte mere, og det skal de helst være når man træner hund, for de tynde skammel regnsæt kan sku ikke holde til en hund hopper op, så er de utætte, selom det er kansas.

Quote03.05.2010 21:550 people like thisLike
 

Prøv at kigge ind i Specialbutikken (Østerbakken 59, 7700 Thisted) og spørg efter et par Ocean skovoverall dessin 336-131, de er ret snævre i benene, og med dobbelte knæ, så de kan tåle du kravler lidt med vovse.  Umiddelbart tror jeg det bliver svært at få nogen til at sy/svejse dine gamle bukser om, og i givet fald er det måske dyrere end at købe et nyt par?

Quote04.05.2010 18:440 people like thisLike
 

hejsa, de grønne smækregnbukser jeg har på, på mit profil billeder, de er spical lavet, der er belvet lavet en del lommer som et par alm overalls + knæpudder, så man kan bruger regntøj når man arbejder som håndværker, det er ved at være 6 år siden, det var i gemmen spicalbutikke i Herning, det er ocean. Det er åbenbart ikke miin der har haft den behov, for der er da ved at komme regntøj med tommelstoklomme på i dag. Har hørt at ocean ikke lavet spiclet mer, med ved ikke om det passer.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk