Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
billig regnfrakke/ cheap raincoat
Quote05.09.2011 14:380 people like thisLike
 

Hej.

Jeg vil hører om der er nogen af jer der har et bud på hvor jeg kan købe regnfrakke til min veninde uden jeg skal betale en bondegård for den.

Som man f.eks kommer til at betale for en danefæ.

Den må gerne være i lidt lækker kvalitet :-)

 

Mvh Raingearman

 

Hey.

Is there anybody who knows where to buy a not too exspensive raincoat.

It would be nice if it was a bit old fashion. And does't cost as much as a Danefæ.

 

 

Quote05.09.2011 21:370 people like thisLike
 

Ifølge Faktas tilbudsavis har de regnjakker/regnfrakker på tilbud i den her uge.

 

Du kan finde deres tilbudsavis herinde: http://www.fakta.dk/

 

Hvad kvalitet det er, har jeg ingen anelse om.

Quote05.09.2011 22:221 people like thisLike
 

hej der

 

Hvis det skal være en lækker kvalitet, vil jeg anbefale www.trendsales.dk. Der kan du få både vintage og nyere brugte ting, hvis du kan acceptere det. Vær opmærksom på, at det er sjældent, at der er returret på brugte ting. Prisen er dog afstemt efter det. Ellers må du til lommerne, er jeg bange for. Didriksons har nogle lange PU-frakker, har jeg set, som er ret lækre på billeder (feminine med prikker etc), men kender ikke prisen på dem. Tjek deres svenske hjemmeside.

 

Men ærligt talt... hvis du har en super sød pige, som skal ha' en regnfrakke, så er det da bare med at få købt den HELT rigtige regnfrakke i en ÜBERCOOL kvalitet og sk... på, om den koster lidt mere eller mindre. Hun skal jo bruge den på gaden - og i sengen!*S* Det duer ikke efter min mening med en halvskidt løsning - det bli'r hverken hun eller du glad for i længden.

 

Hvis jeg var dig, ville jeg købe en fed vintage regnfrakke, som skiller sig så meget ud, at hun ikke VIL bytte den til noget andet. Noget helt specielt. Kan fås for en plovmand brugt. Og i en så lækker kvalitet, at den bare HÆNGER på hende hele tiden. Så er du bare "dagens mand i skysovs", som de sagde dengang mor var dreng...

Quote11.09.2011 19:230 people like thisLike
 

Tak for rådene :-)

Havde slet ikke tænkt på at hvis det er en rigtig lækker frakke, at den måske kommer til at hænge på næsten altid, fremover :D

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk