Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote25.03.2010 07:590 people like thisLike
 

Hej alle, er der nogen der kender til kvaliteten på april rain ? er det ikke noget tyndt pjask ? er det pvc overhovedet ?

Påderes hjemmeside står der ikke rigtigt noget. Deres smækbukser ser på papiret gode ud men hvordan i virkeligheden ?

Mange hilsner gummibondage.

Quote25.03.2010 09:420 people like thisLike
 

Buksene er kjempe gode å ha på seg.Føles godt

Quote26.03.2010 03:061 people like thisLike
 

April Rain, eller May Rain som det hedder nu, bruger 2 slags materialer:

Rainflex 220 g/m2

Raintex 300 g/m2

Jeg vil også kalde regntøjet noget tyndt pjask. Udvalget af farver og designs er til gengæld stort. Hvis man tænder på barnligt look og ikke så meget på kraftigt materiale, er det værd at kigge på Fun Rain serien.

Det eneste May Rain regntøj jeg selv bruger, er pvc luffer, som jeg trækker over uldne luffer. Almindelige gummihandsker eller neopren handsker er for kondensfremmende og kolde til langvarig brug udenfor synes jeg.

Quote26.03.2010 18:591 people like thisLike
 

Jag har tre olika byxor i fun rain serien. 718, 720 och 721. Jag tycker mycket om 721, men den är svår att knäppa på axlarna. Jag har häller under stövlarna på 720 och 721, men inte på 718.  När jag tvättar bilen ute mot gatan, så brukar jag ha nr 721 på mig.

Quote27.03.2010 17:500 people like thisLike
 

En gång till. Förutom byxor från April Rain har jag också jacka, lång renrock, överdragsvantar och ärmskydd. Jag är mycket nöjd med alla kläderna, dom är mjuka och sköna och dess utom tillräckligt kraftiga. Köp inte deras sydväst, om du har tänkt att använda den då det regnar. Den är endast till för lek inomhus eller utomhus då det inte regnar och blåser.   

Quote30.03.2010 11:200 people like thisLike
 

Tak for svarene specielt til styrtregn som egentlig var den eneste der svarede på hvad jeg spurgte omWink

hilsen gummibondage

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk