Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote16.04.2010 15:472 people like thisLike
 

Hej regnfrakke-venner

Efter at have været medlem et stykke tid, men desværre uden at have brugt regnfrakker.dk til andet end at kigge eller helt have fundet ud af hvordan det virker, vil jeg nu prøve min første post på dette spændende forum.

Gummi, regntøj og bondage har været min hemmelige lyst og last så længe jeg kan huske, men jeg har kun meget få gange kunnet udleve fantasierne i større eller mindre grad i forhold eller sammen med midlertidige partnere. Min dejlige kone gennem mange år er desværre ikke det fjerneste interesset i sexuelt krydderi, så mit gummitøj og øvrige legetøj er en "hemmelighed" vi ikke taler om og som jeg alt for sjældent sniger mig til at hygge mig med for mig selv.

Nu har jeg så lånt et sommerhus på Falster og tager på "fisketur" for mig selv d. 24. og 25. april.

Jeg håber at kunne starte weekenden med et besøg hos en domina, hvor jeg kan få lov at blive klædt i gummi og regntøj og leget lidt med inden jeg dejligt varmt påklædt og uden at kunne skifte til "civil" får lov at køre et par timer til sommerhuset. Jeg regner med at tilbringe så meget som muligt af weekenden i mit udstyr, sove på gummilagen og i lænker om natten og om dagen blandt andet gå tur på stranden i regntøj og være ude at fiske i gummi fra top til tå.

Det er vildt ophidsende at stå ved havet i gummi-waders, tyk grøn Ocean regnfrakke og ikke andet end stramt, varmt, sveddryppende gummitøj inderst - uden, at andre kan se hvad der i virkeligheden foregår. Hvis vejret er rigtigt fint vil nogen måske undre sig over regnfrakken - men lystfiskere er jo i forvejen lidt mærkelige ;o)

Nu fik jeg så den tanke, at det kunne være ekstra ophidsende at vide, at der måske kunne komme nogen "tilfældigt" forbi som rent faktisk vidste, at netop denne lystfisker stod i sit gummitøj og var ved at eksplodere af spænding og liderlighed og faktisk godt kunne tænke sig en uforpligtende snak med nogen, der forstår hvor skønt gummitøj og regntøj føles, ser ud, lugter, lyder, smager.

Så lørdag d. 24. april tager jeg til den lille havneby Hesnæs på nord-øst Falster og går en kilometers penge nordpå langs stranden eller i den fine bøgeskov mod Stubbehage hvor jeg vil stå og fiske mellem klokken 14:00 og 16:00.

På maps.google.dk eller Google Earth kan man skrive koordinaterne 54.827195,12.153668 og få vist det stykke strand jeg vil opholde mig på. Og selvom der nok ikke er mange andre i gummiwaders og grøn regnfrakke vil jeg for tydelighedens skyld sørge for at have et rødt silkebånd eller en sløjfe på min fisketaske, i mit bælte eller på mit fiskenet.

Om vi kommer til at hilse på hinanden eller ej vil jeg helt sikkert være super tændt og spekulere over om alle jeg møder, kender min spændende hemmelighed ;o)

Måske på gensyn og ha' ellers et skønt og vådt forår.

GummiBaand

Quote18.04.2010 13:110 people like thisLike
 

Jeg kikker forbi på scooter så i gummi tøj og gummi regntøj så ses vi jeg har sændt mail til dig det bliver super hyggeligt jeg elsker at fiske.Vh Gilerajohannes.

Quote18.04.2010 23:300 people like thisLike
 

Hej, jag kom hem för några timmar sedan. Vi hade galonvännernas vårträff. Hela veckoslutet med galon, gummi, shiny stuff....återkommer med kanske lite bilder och beskriving senare. 

Juppe

Quote21.04.2010 00:040 people like thisLike
 

Så er min Gps opdateret og har kodet ind hvor den strand er i min gps så jeg kan finde vej :-D .

Jeg glæder mig til en lang dejlig kører tur på 134 km ca der ned det bliver hyggeligt på min scooter.

Quote23.04.2010 19:210 people like thisLike
 

Så har jeg fådet lavet mit kabel til min gps så den kan få strøm fra batteriet på min scooter jeg har lådet noget extra ledning på cigarstikket og et stik så jeg kan tage den fra og sætte den til under sædet med ledningen så det bliver helt sikkert en god tur jeg regner med at køre hjemme fra Søborg ca kl 09.00 i morgen tidlig så er jeg nok fremme inden kl 14 med gps postitionen men jeg kører på min sorte *Gilera Runner Sp fra 2006 der sidder klister mærker på siden af den hvor der står "Billig-Scooter.Dk, Billig-Scooter Touring med sølv skrift de sidder lige under de skjold på siden under sædet :-D.

Jeg kører hjem til mine forældre så jeg er hos dem resten af weekenden jeg vil have latex tøj på hele weekenden og gummistøvler og regntøj :-D når jeg er uden for og latex dragt på hele tiden inden for, det bliver en dejlig weekend jeg har haft latex dragten på hele dagen nu :-P det føles naturligt.

Vi ses der nede på falster :-D .

Quote25.04.2010 02:340 people like thisLike
 

Gillerajohanes kørte du igennem haslev i går, for jeg så en på scooter iført gult regntøj af den gammeldags slags.

Quote25.04.2010 11:390 people like thisLike
 

 

Gillerajohanes kørte du igennem haslev i går, for jeg så en på scooter iført gult regntøj af den gammeldags slags.

 

Hej Raingearman det er 99.9% sikkert at det er mig du har set jeg kom kørende til Haslev af ringvejen på min sorte Gilera Runner Sp 2006 model med sorte sidetasker på fra Biltema ,og ja jeg hvade Gult Helly Hansen Nysfjord regntøj på og grønne Captains Gummi støvler på og en blå og sort East Pack rygsæk på ryggen , og en sølv grå styrt hjælm med sol visir i som var nede for solen er rimlig skrap nu :-D og sorte handsker hvade jeg også på :-D.

Jeg er i Haslev nu hos mine forældre min mor syntes at det er lidt mærkligt med alt det regntøj og latex hun kan ikke lige finde mening med det LOLDA men jeg spiste aftens mad sammen med mine forældre hvor jeg hvade min latex dragt på og latex sokker og normalt tøj på ud over ,jeg gik så i bad efter aftens mad og tog dragten af.

Jeg var også nede og Hilse på Gummibaand på Falster ved Hæsnæs strand på Falster ,jeg var ved Gps potionen lige kl 13.55 ca og var nede på stranden lidt efter så det var hyggeligt at tale med ham tiden gik meget hurtigt lige med et var den 16.00 og han var trat så vi blev enige om at vi tog hvert til sit jeg hjem til mine forældre i Haslev og han tog i Sommerhus :-D.

Så kørte jeg ellers til Haslev fra Falster af det var også første gang at jeg skulle bruge min Gps Medion GoPal E4240 men den virker perfekt :-D den skal helt sikkert bruges en madse på scooteren :-D.

Men jeg syntes at det var en god ide til at mødes et sted i Dk for det er også meget dejligt at bare mødes på en strand og sluder lidt og fiske selv om at jeg kun fangede tang hæ hæ kunne være sjovt at fange nogle rigtige fisk en dag sefølig.

Jeg regner med at kører hjem i aften til København Søborg også i mit gule regntøj så hvids nogen ser en scooter som kommer meget hurtigt med en i gult regn tøj på en sort scooter så er det nok mig hæ hæ :-D .

Ellers så har jeg sovet med Gult Gumpla dyne betræk og pude betræk og Lagen det er helt gummi agtigt men dejligt varmt at sove i man sveder men det er dejligt for der er ikke noget som trækker koldt.

Håber at vi her på siden kan lave nogle weekender på sjælland/falster/lolland/ hvor man mødes et sted moske låner et sommer hus og er der hele weekenden sammen og bare hygger osv.

Quote26.04.2010 00:150 people like thisLike
 

Jeg er kommet hjem til Hovedstaden igen efter en dejlig weekend og har taget en madse regntøj på som jeg vil sove i og nogle lange sorte gummi latex hip waders så jeg er pakket godt ind nu så jeg er klar til at sove godt :-) håber at en anden gang at man kan møde nogle flerer i regntøj og gummi tøj i en weekend hvor man er sammen og laver noget sammen aktivt moske :-D.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk