Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote03.05.2009 21:401 people like thisLike
 

Long time no trip,men nu skal det være. Har hele dagen for mig selv og skal en tur til Lolland/Falster, da udsigten siger en del regn og 11m/s blæst fra sydvest.. Ideelt for en tur langs Albuen ved Nakskov og de andre strandefor ikke at sige lidt daffen rundt i diverse byer og havne...  Hvis nogen i nærheden så sig til... Kl 9:30 Farø broens cafeterie?  Nykøbing Falster torv kl 10:30 eller Rødby havn?

Quote04.05.2009 11:041 people like thisLike
 

Havde det ikke vært helt nede på Lolland kunne vi godt mødes i morgen, men der er for langt at køre syntes jeg.

Quote04.05.2009 18:03-1 people like thisLike
 

Tjoh, men der er masser af fede steder, små havne, vådområder og strande (og  i morgen en god pålandsvind). På vejen derned er der rig mulighed for at poppe ind på diverse steder og få en kop kaffe. Og så synes man at være lidt mere tolerante for gummi og regntøjsklædte personer, selv når solen skinner, end de er her i Kbh. området....

Quote06.05.2009 04:030 people like thisLike
 

 

Havde det ikke vært helt nede på Lolland kunne vi godt mødes i morgen, men der er for langt at køre syntes jeg.

 

Hej

 

Vi kan da mødes i Dyrehaven i Århus Onsdag klokken cirka 18.30, der skal jeg på gåtur iført min orange heldragt fra Ocean med grønne gummistøvler på, og så tager jeg også mine lange sorte gummihandsker på, og jeg håber på at jeg kan møde nogen regntøjsvenner.

 

mvh Nopanic

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk