Konto
Om Medlemmer Forum blogs Fotos Videoer Grupper Events chat Nyheder
  •  
 
 
 
Quote07.10.2016 00:330 people like thisLike
 

http://www.tv2.no/nyheter/8638403/

 

Kult reportage från Norsk tv. Tycker Ilse själv hade bra svar på varför resultatet blev som det blev.

Quote07.10.2016 08:210 people like thisLike
 

Også en hård behandling at komme støvlerne ind i en form for ovn på 70+ grader, men syntes at Ilse Jacobsen's svar er godt men de laver også støvler uden snører bånd ,jeg har ikke oplevet at det par jeg har fra Ilse Jacobsen godt nok hære modellen de lavede i en årgang med snører i sort, jeg købte et par fra en forhandler i Holland http://www.ilse-jacobsen.nl/contents/nl/d1_Ilse_Jacobsen_lace_up_boots.html for en del år siden, og dem har jeg ikke haft problemer med ,ved godt at sålen er noget glatter men syntes at det er en god støvle også fordi der er det varme for i dem så fødderne holdes varme på kolde dage :D.

Jeg har også Hunter gummistøvler og de sidder også rigtigt godt på fødderne de er ikke glatte på samme måde der er mere kontakt med underlaget det kan jeg kun give dem ret i til testen.

Og hvids støvler får noget silicone sprey så holder de sig også flotte :D.

Quote07.10.2016 11:250 people like thisLike
 

Dertil kommer, at især Hunter gummistøvlerne fra Kina er af så ringe kvalitet, at de næppe holder et år ved normalt brug. Gummiet krakelerer, hvorimod Ilse Jacobsens gummistøvler holder kvaliteten i mange år fremover. De er - iflg. egne kilder - også meget mere behagelige at gå i end så mange andre.

 

Ikke alt kan testes ved en laboratorietest, som man som forbruger kan teste IRL. Min hustru har mange Ilse-gummistøvler og jeg har ikke oplevet utætheder. En test som vist bør også indeholde f.eks. 10 par gummistøvler af samme type, da en enkelt teststøvle ikke er evidens nok til at vurdere produktet.

Quote12.10.2016 13:550 people like thisLike
 

Hei!

Hunter fra Kina er vel ikke original vare eller?

 

Vi har 6 par Hunter hjemme, og alle har fortsatt topp kvalitet. De eldste to par er over 5 år nå!

 

/HH

Quote12.10.2016 15:141 people like thisLike
 

@

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Quote14.10.2016 17:150 people like thisLike
 

100 % opbakning til Regnfrakkepar`s beskrivelse af kvalitetsstøvlers endeligt-kan tilføje med skævt smil-de nye Barbour modeller er skam fint egnede,hvis man skal ud og grave kartofler op--Undecided

Quote25.10.2016 02:350 people like thisLike
 

Kvaliteten är inte lika med märket - numera. Det är mera kopplat till tiden. Förr: naturgummi. Nu: mera plast och sällsynta dyrare naturmetrial.

 

De flesta nyare stövlar jag haft till rimliga priser spricker inom ett år eller två. En rak spricka någonstans. Stövlarna förr dog av ålderdom eller utslitna sulor. Misstänker att det är den skitdåliga plasten som släpps alla sina mjukgörande kemikalier och bryts sönder. De är även oflexibla och stela, hårda. Här kan man inte heller gå på märket. Tretorn-stövlar som spricker efter ett år. Kontrasten till t.ex tretorn rigg från 80- 90- talet är enorm. De slank på som en socka och höll i årtionde trots dagligt användande. Tror fortfarande Nokia/Nokian hällers sig till retro naturmaterial vad jag kan se. Skulle trott detsamma om Hunter med. Embarassed

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk