Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote08.11.2009 21:571 people like thisLike
 

Hej alle - jeg er ved at være godt træt af, at Sarah Lund i Forbrydelsen har smidt regnjakken (den blå fra Helly Hansen) og de skønne Hunter gummistøvler i de nye afsnit. Det er en - efter min mening - en god serie, men særligt, når Sarah Lund begav sig rundt i vandpytter og i det dårlige novembervejr i hendes udstyr! Men desværre ikke i de nye afsnit.

Stort ØV herfra...

Quote09.11.2009 15:100 people like thisLike
 

Er helt enig i at Sarah Lund skulle bruge sin blå Helly Hansen regnjakke og Hunter støvler noget mere. Men der er også andre film der er hver at nævne i den forbindelse, f.eks. Flådens Friske Fyre, hvor en ung Githa Nørby optræder i gult regntøj sammen med Ove Sprogø og Dirch Passer. Envidere i Piger Til Søs, hvor de bruger gummikamptøj.

Modtager gerne oplysninger om andre film eller serier hvor de bruger regntøj.

Quote09.11.2009 16:440 people like thisLike
 

Haha, hvor har jeg tænkt samme tanke mange gange! Jeg synes da at indtil flere af de steder hun har befundet sig har været et par gummistøvler og en regnjakke værd!

I Mr. & Mrs. Smith ser man Angelina Jolie i et par røde Hunter - men det er et billede, som er hyppigt uploadet på internettet, så mon ikke de fleste har set det :-) Det ser fantastisk ud!

Quote09.11.2009 17:220 people like thisLike
 

Pokkes, det må være i et af de afsnit jeg ikke har set. æv æv må lige se om jeg kan se det via internettet.  :)

Quote09.11.2009 18:090 people like thisLike
 

I Springflod (Danmark 1990) er der i starten en sekvens med en ung kvinde i klassisk grøn regnjakke.

I Idioterne er der en skovtur, hvor en kvinde har grøn regnjakke på.

http://www.youtube.com/watch?v=-Xk8-mW-YhQ

 

Quote09.11.2009 18:301 people like thisLike
 

det er skægt....jeg har tænkt det samme. Måske derfor jeg kun fulgte med i 1. sæson, hehe :o)

Quote10.11.2009 18:570 people like thisLike
 

Ja - jeg sidder også hele tiden og kigger efter om hun skulle have fundet Hunter støvlerne frem. Desværre ikke endnu.

 

Men så hjælper det at tænke over, hvor mange andre piger, man ser i hverdagen med Hunter støvlerne som primært fodtøj Laughing

Quote15.11.2009 19:271 people like thisLike
 

Mmm... Här är Sara!

http://www.woman-hood.com/blog/wp-content/uploads/forbrydelsen_254097c.jpg

 

Runka inte sönder kukarna nu bara :)

 

/Regn_mannen

Quote04.12.2009 22:480 people like thisLike
 

Er der ikke nogle som har serien på dvd, og som evt kunne lave nogle screendumps, så vi andre også kunne se hvad i snakker om?Wink

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk