Konto
Om Medlemmer Forum blogs Fotos Videoer Grupper Events chat Nyheder
  •  
 
 
 
Quote04.09.2012 11:590 people like thisLike
 

Jeg sælger ud af min samling, da jeg for tiden ikke har mulighed for at lege så meget. Børnene er nået teenagealderen, og begynder at snage :-(

Her er et lille udpluk fra den første kasse jeg åbnede.

 

0001 Rød dobbeltradet Børmax str. 36 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Uden hætte og bælte. Lidt plettet og medtaget. Ene strop til bælte er gået af i den ene ende

Kr. 100,-

 

0002 Beige Børmax str. 42. (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Model med blødt foer. Mørke pletter foran og skjolder på foer. Med hætte, uden bælte.

Kr. 100,-

 

0003 Rød Elka med hvide striber str. 36. (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Fremstår i pæn stand, men maling skallet lidt af på 2 knapper. Med Hætte og bælte

Kr. 150,-

 

0004 Hvidt regnslag i lak - onesize

Er falmet til gullig nuance to steder efter at hve være foldet sammen i længere periode.

Kr. 100,-

 

0005 Sort Børmax str. 40 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Tidlig model med lynlås, hætte med rød lak på indersiden og det smalle bælte.

En meget sjælden frakke. Ikke mange eksemplarer tilbage af denne model.

Kr. 400,-

 

0006 Blåt Børmax regnslag onesize

Meget fin stand. Fremstår stort set som nyt. Model med blødt foer.

Kr. 300,-

 

0007 Blå og grøn Børmax str. 36 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Sjælden tofarvet model fra Børmax - kort model uden hætte. Har enkelte pletter, men ellers fin stand.

Kr. 100,-

 

0008 Blå frakke - mærke ukendt, men i oceankvalitet Str. 42.

Fremstår i fin stand. Med hætte.

Kr. 200,-

 

0009 Lakfrakke med ternet foer. Str 42 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Pæn frakke. Har tabt en knap, men denne ligger i lommen så den kan monteres igen.Fremstår ellers som ny. Der er ingen mærker i frakken, men er sandslynligvis en frakke med en nypris på over 1000 kr.

Kr. 200,-

 

0010 Magasin Du Nord lakfrakke med lækre detaljer str. 36 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Lakfrakke lavet til magasin du nord. Fremstår i pæn stand. Sjælden.

Kr. 200,-

 

0011 Blå Ocean str. 40 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Lækker blød frakke i pæn stand. Med hætte og bælte.

Kr. 200,-

 

0012 Lyseblå frakke med reflekser Str. 40 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Frakke i Oceankvalitet med hætte og bælte og reflekser nederst. Der er nogle rustrøde pletter bagpå nederst ved den ene refleks.

Kr. 100,-

 

0013 Blå Ocean str. 42 (mærkæt mangler så størrelse fundet ved sammenligning med andre frakker)

Nyere ocean i fin stand. Med hætte.

Kr. 200,-

 

0014 Grøn Børmax str. 40

Grøn lakfrakke i fin stand. Med hætte og bælte. Klassisk model fra Børmax.

Kr. 200,-

 

Ved aftagning af 5 eller flere frakker finder jeg en favorabel pris.

 

Frakkerne kan sendes mod en merpris på kr. 50 eller kan beses og afhentes i Aabenraa efter nærmere aftale.

 

Jeg har billeder af disse 14 frakker som kan sendes.

 

Jeg har en større samling, som jeg sorterer efter type i kasser, så du har mulighed for at kontakte mig for aftale om besigtigelse eller forespørgelser. Der er en del plastikregntøj, lakfrakker, pvctøj samt enkelte sorte gummifrakker. Alt bærer præg af at have været pakket væk i flere år, men nu synes jeg tøjet skal ud "at arbejde igen".

 

Kontakt mig her eller på mail: mr_raincoat@yahoo.dk

Quote04.09.2012 20:340 people like thisLike
 

Hey,

 

yust very interersted in your stuff - can you send me pictures? erichkleister@gmx.de . Thanks and a good evening.

 

Regenkind

Quote07.09.2012 15:380 people like thisLike
 

0006 blåt regnslag er solgt

 

RaincoatDK

Quote09.09.2012 22:120 people like thisLike
 

Kender du trendsales.dk? Her tror jeg du kan dem afsat til en god pris, hvis der ikke er gang i salget herinde.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk