Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote23.09.2009 21:480 people like thisLike
 

hej alle - har nogen herinde erfaringer (gode/mindre gode) med, hvor man bedst får solgt sit regntøj, gerne internationalt. Skal have solgt en mængde og har forsøgt at få booket på ebay, men dette lader sig ikke umiddelbart gøre, da man blokerer for danskere... ellers er der trendsales, qxl, dba, guloggratis, som jeg må ty til, hvis ikke de internationale sites vil være med! Glæder mig til at høre nærmere...

Quote23.09.2009 22:140 people like thisLike
 

trendsales og qxl er gode steder hvor der kan sælges nemt og fornuftigt. Har i nogle dameregnfrakker i vil af med?

Quote24.09.2009 21:270 people like thisLike
 

Jeg ville nok bruge danske sites, da det stadig er der, de fleste danske regntøjsfreaks køber brugt regntøj, tror jeg. Porto-omkostningerne ved at sende til udlandet er så høje, at det lægger en dæmper på bud fra udlændinge, hvis man sætter en dansk vare til salg på Ebay. En pakke fra Danmark til USA koster en formue i porto og told. Jeg har en gang opsat en auktion på Ebay, men køber bakkede ud, da han fik porto-omkostningerne at vide. Hvis man sælger på Ebay, er det nok klogt, at oplyse om porto-omkostninger til forskellige lande i auktionsteksten.

Det er lidt omstændigt at opsætte en auktion på Ebay, især hvis man ikke bor i USA eller det land, hvor der er et lokalt Ebay-site. Gul og Gratis er min favorit mht. hurtigt og let at sætte noget til salg.

Qxl.dk kendes også af normænd, pga. søstersite i Norge. Ved at sælge regntøj på Qxl.dk , kan man få bud fra mennesker i to lande.

Quote25.09.2009 02:510 people like thisLike
 

Jeg synes du skal sætte det på QXL og smide linket herinde.

 

Hvis der er noget lækkert, er jeg klar med "bydeknappen" ;o)

Quote26.09.2009 17:420 people like thisLike
 

tak for gode input. Jeg forbereder noget meget snart til alle regntøjsfreaks...*S*

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk