Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote20.06.2009 04:170 people like thisLike
 

Hej

 

Måske at vi kan mødes til et lille muddertræf i Århus, måske onsdag aften eller lørdag eftermiddag, jeg er tit i dyrehaven i Århus på de nævnte tidspunkter klædt i orange heldragt, og sommetider også med lange sorte gummihandsker.

 

MVh Nopanic

Quote27.07.2009 01:580 people like thisLike
 

hej

det kan være at du, eller andre, kender nogle gode steder nær århus hvor man kan lege i god mudder, uden der er for mange nysgerrige i nærheden?

hilsen hunterboot

Quote27.07.2009 10:340 people like thisLike
 

 

hej

 

det kan være at du, eller andre, kender nogle gode steder nær århus hvor man kan lege i god mudder, uden der er for mange nysgerrige i nærheden?

 

hilsen hunterboot

 

hejsa

ja der findes nogle super steder alt efter hvor vådt det skal være samtidig

 

 

Quote28.07.2009 02:390 people like thisLike
 

Hej

Det vigtigste er næsten at man kan køre bil dertil og stå ugeneret og klæde om ved bilen - selv med meget mudret regntøj, uden at blive overrasket af udeforstående:-)

Jo dybere mudder jo bedre. plejer helst at gå på ture i regnvejr - men det er mest for ikke at vække unødig opmærksomhed

Quote29.07.2009 09:160 people like thisLike
 

Lyder spændende - det må også kunne lade sig gøre at arrangere på Sjælland.....

Quote31.07.2009 04:040 people like thisLike
 

 

hej

 

det kan være at du, eller andre, kender nogle gode steder nær århus hvor man kan lege i god mudder, uden der er for mange nysgerrige i nærheden?

 

hilsen hunterboot

Hej Hunterboot666

 

Det kan sagtens lade sig gøre, der er både dyrehaven i Århus og osse ude ved Moesgård, der er mange muligheder, og man kan sagtens klæde om uden at nogen ser det, så det er bare at komme ud af busken og komme på søndag til en tur i mudder, især ude ved Moesgård, kan man gøre det næsten ubemærket, og det ved jeg da jeg da jeg kommer på begge steder hver uge, men jeg er iøvrigt ikke bange for at vise mig i mudret regntøj, man kan jo altid sige at man er faldet hvis man skulle møde nogen, det er iøvrigt sjovt at møde andre mennesker især piger når man er smurt ind i mudder, mange piger bliver misundelige på regntøjet, og jeg vil gætte på at mange af dem selv også har lyst til det samme, men de tør bare ikke.

hilsen Nopanic 

Quote18.09.2009 04:260 people like thisLike
 

 

 

hej

 

det kan være at du, eller andre, kender nogle gode steder nær århus hvor man kan lege i god mudder, uden der er for mange nysgerrige i nærheden?

 

hilsen hunterboot

Hej Hunterboot666

 

Det kan sagtens lade sig gøre, der er både dyrehaven i Århus og osse ude ved Moesgård, der er mange muligheder, og man kan sagtens klæde om uden at nogen ser det, så det er bare at komme ud af busken og komme på søndag til en tur i mudder, især ude ved Moesgård, kan man gøre det næsten ubemærket, og det ved jeg da jeg da jeg kommer på begge steder hver uge, men jeg er iøvrigt ikke bange for at vise mig i mudret regntøj, man kan jo altid sige at man er faldet hvis man skulle møde nogen, det er iøvrigt sjovt at møde andre mennesker især piger når man er smurt ind i mudder, mange piger bliver misundelige på regntøjet, og jeg vil gætte på at mange af dem selv også har lyst til det samme, men de tør bare ikke.

hilsen Nopanic 

 

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk