Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote13.09.2016 23:150 people like thisLike
 

Har en liten fråga till er som gillar att leka i lera.

Vet att svaret är väldigt individuellt så få höra allas önskan.

Vad e goaste konstitensen.

Blött, segt eller mitt i mellan?

Skall det låta slurp eller platsch när man går i ler hålet?

Quote13.09.2016 23:250 people like thisLike
 

Hej!

Jag vill att det ska vara ganska segt ,nästan så att man fastnar.Älskar att vara i lera och kladda ner Mig ordentligt.

 

MVH  "Walle"

Quote14.09.2016 07:510 people like thisLike
 

Hei.. Ja seig leire er det beste og leke i. Og jeg elsker det !! :-)

Quote14.09.2016 10:400 people like thisLike
 
Hejsan Gillar alla konsistenser på lera, men föredrar nog en blötare sort. Huvudsaken är att den kladdar bra och att de är lätta att "glida" runt i den. Leker inte i lera speciellt oftan men brukar söka mig till blötare lera... Mest avgörade är läget på lergropen, dvs om man inte riskerar att bli påkommen av nån... Rainwearlover
Quote16.09.2016 10:560 people like thisLike
 

Gillar alla konsistenser på lera. Tjock härlig lera som man inte vet om den bär riktigt så att man plötsligt sjunker. Tunn härlig lervälling som det säger "plask" i och som snabbt letar sig in under alla lager galon..!  :-)

Quote18.09.2016 15:340 people like thisLike
 
Jaf föredrar nog lite blötare plaskig lera men inte för vattnig! Men den mesta leran fungerar för mig :) Hade vart intressant att veta vad ni föredrar?
Quote25.10.2016 02:170 people like thisLike
 

Är ganska enig med Rainwearlover:

Gillar alla konsistenser på lera, men föredrar nog en blötare sort. Huvudsaken är att den kladdar bra och att de är lätta att "glida" runt i den. ... Mest avgörade är läget på lergropen, dvs om man inte riskerar att bli påkommen av nån... Rainwearlover

Kanske en kantboll på frågan men på vårarna när det ligger en eller två decimeter med vattendränkt snöslask på isarna är finemang, men det kräver vattentät klädsel annars är nöjet strax över. Innocent Det är blötsnö extreme.

Quote25.10.2016 16:001 people like thisLike
 

Som tjock youghurt, ungefär, men det mesta duger, bara det inte är tunn soppa.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk