Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote05.06.2010 02:051 people like thisLike
 

Jeg synes at det er blitt vel mye bilder av mannlige kjønsdeler der de onanerer i det offentlige bildegalleriet. De kan jo heller legge inn sånne bilder i groups og Closed secton. Det er jo det det er til.

Quote05.06.2010 17:210 people like thisLike
 

Hvids du ikke kan tåle at se på det så lad være eller lig nogle fotos op af det kvindelige køn evt men hvids du ikke kan tåle røgen i bageriet så syntes jeg personligt at du ikke skal blande dig i det generelt ellers skriv til Admin personligt i stedet.

Jeg er personligt lige glad med at der er bilder af diller peniser osv det er en del af os selv sådan er vi skabt fra naturens side kan du ikke tåle at se på det så lad være det er mit råd til dig.

God Weekend.

Gilerajohannes.

Quote05.06.2010 17:310 people like thisLike
 

 

Jeg synes at det er blitt vel mye bilder av mannlige kjønsdeler der de onanerer i det offentlige bildegalleriet. De kan jo heller legge inn sånne bilder i groups og Closed secton. Det er jo det det er til.

 Jag håller med dig.

Quote05.06.2010 22:060 people like thisLike
 

Selv om jeg ikke selv finder det anstødende, at se en stiv pik med regntøj omkring, er jeg enig med Danzka i at disse billeder bør ligge i dertil egnede grupper eller closed section.

Jeg mener at kunne huske at en lignende diskussion var oppe, for en rum tid siden. I den forbindelse blev netop "closed section" oprettet for at holde det offentlige galleri mere "stue rent"

En af grundende til at have et "pænt" galleri, kunne være at nogle, såvel mænd som kvinder, vil føle det stødende at få en stiv pik på skærmen, på start siden. Det er så muligt at nogle derfor vil fravælge at bruge regnfrakker.dk. Det vil jo selvfølgelig være en skam for de pågældende, at de går glip af det måske allerbedste site for regntøjsfetishister på nettet. Men samtidig mener jeg også at det vil være et tab for regnfrakker.dk's community, at evt. regntøjsfetishister går uden om dette fantastiske site.

Quote06.06.2010 10:412 people like thisLike
 

Jeg føler også at bilder med kjønnsorganer bør legges i closed section.

Da kan man selv velge å gå inn der hvis man er i steming for å se på kjønnsorganer.

For mange kvinner (og selvsagt noen menn) kan det være føles ukomfortabelt  at den type bilder ligger på hovedsiden

 Hvis man som kvinne først finner denne siden og våger seg inn hit, og det første man får se er kjønnsorganer så er det fort å oppfatte dette som nok en side hvor mannfolk viser frem pikken sin..og det er ikke det første vi har lyst til å se.

 

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk