Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote24.04.2009 14:061 people like thisLike
 

Hej

 

Er der nogle her der er så heldig at bruge regntøj om en del af arbejdet eller har haft ?? Se de heldige her på dette link

http://www.youtube.com/watch?v=LenGj0dc_ls&feature=channel_page

 

ocean

Quote26.04.2009 00:251 people like thisLike
 

Som teenager arbejdede jeg en kort periode på en planteskole. Ikke i drivhuse men på åbent land. Jeg havde selv gummistøvler, og fik udleveret gummiregntøj. Det bestod af en gammel grøn Ocean overall med foer, og en grøn gummijakke. De ansatte plejede at gå rundt i gummioverall hele dagen, fordi man fik jord på sig. Hvis det begyndte at regne, tog man så også gummijakken på.

På det tidspunkt have jeg allerede prøvet at dyrke regntøj som fetish, men kun i smug derhjemme. Det var fedt at få mulighed for at gå rundt i gummioverall udenfor hele dagen. Jeg nød regnvejr, da jeg så fik mulighed for at have både gummioverall og -jakke på.

Quote26.04.2009 06:181 people like thisLike
 

Hej Styrtregn

 

Det lyder som et drømmejob.

Quote11.08.2009 13:551 people like thisLike
 

Hej Alle

 

Jeg arbejdede på et tidspunkt på en lakse fabrik, hvor jeg / vi var i hvide gummistøvler, hvide

 

gummiforskæder, og tynde latexhansker når vi stod og pillede ben ud af laks. 

 

 En anden gang arbejdede jeg på en svinefarm, hvor jeg / vi gik i gummistøvler hele dagen, grønne gummistøvler i den

 

ene ende af gården, og hvide ved den anden, for ikke at slæde for mange bakterie rundt. Men det fedeste var nu når vi 

 

havde tømt en afdeling for grise, da de var blevet for store, for så skulle vi rengøre afdelingen med højtrykrensere, i 

 

gummistøvler, lysegrøn helregndragt, jeg havde også gummihanske på, for ikke at komme til at fryse om hænderne og

 

en "gummimaske" der minder meget om en åben gasmaske.      

 

Hilsen KinkyInTheRain 

Quote11.08.2009 15:261 people like thisLike
 

Jeg plejer at bruge en röd Playtime smäkbukse og Viking retro rlöd/vide gummistövler når jeg er Julemand...

Quote11.08.2009 23:381 people like thisLike
 

Spuler med tøjtryksrenser til daglig og bære derfor HH fuldt regntøj bestående af bukser og jakke der udover bære jeg selvfølgelig gummistøvler untagen i solskind om sommeren, hvor de andre jeg går sammen med synnes det er ulækkert at jeg går med regnjakke, men der skal ikke være andet em en enkelt sky på himlen før jeg også trækker jakken på. Hvis jeg hved jeg går alene hænder det et jeg glemmer at tage tøj på under et mindre sæt spuletøj og gasmaske så jeg rigtig kan mærke kroppen igennem mit HH sæt.    

Quote12.08.2009 08:421 people like thisLike
 

Läcker film! :-)

Själv så har jag jobbat på grönsaksodling där vi hade gummistövlar och hängsle-galonbyxor på oss hela dagarna, då det var blött och ibland lerigt bland grönsakerna efter vattningen. De dagar det var varmt var det otroligt svettigt om benen och föttena. Man kände hur svetten rann utmed benen och samlades i stövlarna.

Quote12.08.2009 18:050 people like thisLike
 

Länken funkar inte den laddar bara upp regnfrakker igen så kolla om du har gjort del någonstans och testa att lägga in länker igen.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk