Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote16.08.2009 21:311 people like thisLike
 

Hurra for gummistøvlemoden! 

 

Igennem lang tid over sommeren har man kunnet se søde, smukke, charmerende og dejlige piger i hele Danmark iført gummistøvler til snart sagt al slags tøj. Lange Hunters til korte nederdele, jeans, korte bukser og så videre. Især en lørdag som i går, hvor det havde regnet, havde lokket mange gummistøvlepiger på gader og stræder. Man kan altså ikke undgå at gå rundt med det brede smil på, når man handler ind! Vi behøver ikke trope-somre som i syden, men bare en gang regnvejr, så gummistøvlerne kan komme i brug!

 

Hurra for gummistøvlemoden! 

 

 

Quote16.08.2009 21:412 people like thisLike
 

Ja det er en stor fornøjgelse at se de mange gummistøvler. Der var også i går en del regnfrakker. Det var dejligt at gå tur i byen

Quote17.08.2009 14:181 people like thisLike
 

Ja - det er fantastisk at se på! Glæder mig dog også til efteråret, hvor man(d) også kan iføre sig gummistøvlerne uden at falde for meget udenfor Smile

 

 

Quote17.08.2009 15:231 people like thisLike
 

ja , som mand kan man hurtigt falde udenfor,da det desværre ikke er blevet in med gummistøvler og man kan heller ikke få så smarte støvler som kvinderne kan. det er en fornøjelse at gå på gaden når det regner, for så er der helt sikkert kvinder i gummistøvler.

Quote18.08.2009 05:071 people like thisLike
 

Det er noget af en modebølge Kate Moss har udløst, efter hun i 2005 tog på Glastonbury Festival iført ultrakort kjole og Hunter gummistøvler.

Gid hun snart ville tage på festival iført gummiregntøj  Laughing

Quote20.08.2009 12:281 people like thisLike
 

Visst är det fantastiskt med alla dessa gummistövlar på stan! :-)  Såg i förrgår tre tjejer på stan med gummistövlar, fast solen var frammer och det var 23 grader varmt! 2 par Hunter och ett par Ilse Jacobsen. De måste ha varit svettiga om fötterna! :-)

Jag önskar att gummistövelmodet skulle slå igenom för män med!

Quote20.08.2009 20:281 people like thisLike
 

Hej alle

 

Jeg fandt lige en tekst, jeg skrev for nyligt på en blog, hvor jeg ikke kunne dy mig for at kommentere de forskellige indlæg omkring brugen af gummistøvler som herrer. Mange tør ikke bruge gummistøvler af hensyn til opfattelsen fra andre borgere i landet. Den skal I ikke snydes for og den kommer her:

"hej med jer. Jeg bruger altså mine Hunters støvler hvor som helst og når som helst. Til morgen var jeg hos bageren, hvor ALLE kiggede på mine rengjorte og shiny Hunters sorte. Både mænd og kvinder. Hvad de synes, må jo være op til dem selv at vurdere.

Min Hunters har fået en gang "gummifornyer" fra Basta (bilplejeprodukter) og det kan jeg også anbefale andre at gøre. Så er de som nye igen og meget modstandsdygtige over for snavs, mudder etc. (hvis man vel at mærke synes, at det er fedt med rene Hunters!). Gummifornyeren gi'r lige det ekstra, hvis man vil signalere fetich. Et par blanke boots er MEGET kraftig signalværdi, er min klare erfaring.

Det er desuden min erfaring, at piger synes, det er LIDT frækt/utraditionelt, at en fyr har Hunters på. Det er jo et statement om at være lidt anderledes, at TURDE være anderledes. For ellers havde man jo nok bare taget sneakers på eller andre skotyper. Jeg ku' såmænd også foranlediges til at tro, at det i sig selv - at gå i Hunters gummistøvler - kunne være et scoretrick, hvis man lægger sig i selen for sagen. Jeg mener; at turde gøre noget anderledes kan også henledes på sexuelle præstationer og kunne lokke en "uskyldig" pige til noget. Dette er godt nok ikke afprøvet og dokumenteret fornyligt, da jeg er lykkeligt gift.

Jeg havde dog en kæreste engang i 1989/1990 som syntes, at det var fedt, at jeg brugte mit gamle grønne HH Imak regntøj sammen med sorte korte PAN-gummistøvler (populære i mange farver i slut-firserne og foregangen for kulørte gummistøvler), hvor det slet ikke var mode at gå i den slags. Det tændte hende faktisk lidt, og hun var generelt et friluftsmenneske, og ikke fetichist i gængs forstand. Hun kaldte det "fed stil". At hun selv cyklede i lyst lilla HH pvc-regntøj var en anden sag, men det var af praktiske årsager. Men jeg må nævne, at det ikke var regntøjet, som matchede os op, men helt andre tilfældigheder.

Hvorfor så flashe gummistøvler? Tjah, først og fremmest synes jeg, at det er fedt at signalere noget anderledes. De er fede at gå i. De er komfortable. De har en praktisk funktion. Og så er de jo et signal til andre "booty lovers" om at være åben/vise andre sine "køb". Flasher dem gerne iført en regnfrakke - uanset at det er PU, PVC eller GUMMI. Bare farveafstemningen er i orden, dvs. sort til sort eller mix, som passer fint.

Håber meget, at Hunters også fremover bliver fortsat "mode" (dagligdags fodtøj), så vi kan se endnu flere kvinder og mænd i disse skønne støvler. F.eks. gør Hunters det endnu mere "hyped" ved at introducere Hunters by Jimmy Choo - en krokodilleskindspræget gummistøvle og superfed til den nette sum af DKK 2.400. Eller Veuve Cliquet udgaverne til noget lignende samme pris. At Hunters gør det af kommercielle årsager skal da ikke ligge dem til last, så længe vi andre fans får et kick ud af det - og bølgen med Hunters fortsætter!

Våd sommer til alle herfra..."

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk