Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote05.06.2009 17:470 people like thisLike
 

Igår och idag regnade det otroligt mycket där jag så då passade jag på att ta promenader i mitt nya regnställ från grundens.

 

Jag köpte ett gult atlas-ställ och måste lägga ett gott ord för det det var väldigt smidigt och behagligt att ha på sig.

 

Har även ett sandhamn ställ som jag använder så ofta det går. Och jag måste säga att grundens är absolut dom bästa galonkläderna jag har ägt har även en del abeko och helly hansen. Men jag skulle gärna villja få tag på Ocean och Aaalsund men det verkar omöjligt att hitta webbutiker som kan skicka till sverige. så om någon sitter på några bra länkar till butiker som skickar till sverige så posta dom gärna här.

 

 

Hälsningar  Galonkillen

 

Quote05.06.2009 23:100 people like thisLike
 

Hej Galonkillen

Du kan finde HH her: http://www.hellyhansen-workwear.com/index.php

Aalesund kan du købe her: http://www.telleshop.no

Du kan også finde Aalesund her: http://www.regnogarbeid.no/index.php

Quote16.06.2009 19:180 people like thisLike
 

Kolla www.jh-gear.com har bl.a Ocean, Viking, andvänder paypal som betalningsväg, fungerar bra de gånger jag beställt.

Quote16.06.2009 21:211 people like thisLike
 

Pojkar ni måste skriva fullständigt, vad ni har på er när ni går era regnprommenader.  

Quote18.06.2009 06:410 people like thisLike
 

När jag är ute och går eller om jag är och handlar så har jag oftast höga galonbyxor med hängslen jacka sydväst och gummistövlar. Jag gillar dom höga byxorna bäst för då kan man sätta sif var som helst utan att byxorna åker ner men även midjebyxor används när jag är ute. Hemma sitter jag ofta iklädd galonbyxor och sydväst och då ingenting under dessa sköna byxor.

Quote22.07.2009 13:440 people like thisLike
 

 

Pojkar ni måste skriva fullständigt, vad ni har på er när ni går era regnprommenader.  

Jeg er helt enig Regnkappa. Vi regntøjspojker har helt sikkert mye å bidra med her i forumene. Her kommer mitt bidrag.Hoppas at det vil glede likesinnete regntøjsvenner og forhåpentligvis vil noen også nikke gjenkjennende på hovudetSmile

 Det er såå herlig å gå tur i regnværet iført brystvader i tjukk og god gummi og en tung sid regnfrakk med sydvest,gjerne med noen deiijlige gummihansker i lommen klar til bruk.
Jeg elsker å vandre i regnet,gjerne ute i naturen og høre og føle regnet "tromme" på sydvesten,mens regnfrakken "svisjer" rundt gummistøvlene mine ("with a slocky sound"som engelskmennene så treffende sier det) og jeg nyter lukten av regntøy,gummi blandet med lukten av regn og natur....Smile

De regnfrakkene jeg liker best å gå med da,er de tunge engelske SBR mackintosh.De er så tunge og gode,samtidig som de har en sterk herlig aroma av gummi.Og lyden fra dem når du vandrer er bare fantastisk "slocky":-) Jeg liker også svært godt regnværsturer iført min fotside Grundens Koster coat eller i en av mine gode gamle HellyHansen regnfrakker. Under regnfrakken er jeg gjerne kledd i gummi i tillegg til brystvaderen.Da er jeg i mitt "paradis" og nyyter hvert sekund.Da elsker jeg å finne sølepytter og leke i dem... For meg er dette en stor og vidunderlig fornøyelse;ren terapi. Noen som har det på samme måten?
Ofte har jeg kun gummitøy under regntøyet når jeg er ute og det er såå deiijlig å kjenne gummien mot min bare hud under regntøyet.Men det er selvsagt avhengig av temperaturen.Om sommeren er det bare klamt og godt,men om vinteren kan det bli litt i kaldeste laget,så da må jeg bruke noen varme "vanlige" klær under regntøyet.
Jeg er også en ivrig hobby fisker og når jeg er ute i båt i øs pøs regnvær og sitter på toften i min glinsende regnfrakk og høye blanke gummistøvler med snøret uti og regnet "tapper" på sydvesten da er jeg i mitt paradis.Det er ren terapi for meg og jeg nyyter hvert sekund.

Er det noen som vil gå tur med meg i regnet?Wink

 
Ha en behagelig og våt dagSmile

rainmack

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk