Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
En god dag iført nylon regnfrakker.
Quote10.06.2019 16:560 people like thisLike
 

Den anden dag var jeg i et byggemarked og iført 2 nylon regnfrakker fra 70'erne. Den ene havde jeg puttet ned i bukserne, så det lignede en skjorte og den anden udenover som regnfrakke. Man kunne ikke se jeg havde 2 regnfrakker på. En rigtig god følelse af støjende nylon.

Da jeg kom op til kassen og skulle betale, sagde den unge pige ved kassen med en frisk bemærkning, at jeg da var klædt godt på til regnen. Jeg svarede "ja" med et stort smil.Laughing

Da jeg kørte hjem i bilen, havde jeg en stor stiv pik og et stort smil på. Laughing Ikke mange mennesker har en sådan regnfrakke. Der er meget få der er til nylon regnfrakker.
Men på vej hjem så jeg en cyklist med samme type nylon regnfrakke. Lidt længere henne kørte jeg ind til siden og stod ud af bilen for at se når cyklisten kom forbi mig. Da han kom nær mig, standsede han for at drikke vand af sin medbragte flaske. Måske havde han også set, at jeg havde en nylonfrakke på?

Da jeg kom hjem, lagde jeg mig på sengen kun med nylon regnfrakker på og fik en stor udløsning.Laughing

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk