Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote12.06.2009 16:110 people like thisLike
 

Min sambo har köpt regnkläder, från April Rain, som vi båda tycker mycket om. Jag har själv inte än köpt några själv, utan jag brukar låna från honom. Alla deras regnkläder är bra och sköna att använda, utom deras sydväst, som min sambo också har köpt. April Rain:s sydväst är tillverkad, för att användas vid inomhus möten och när det är vindstilla. Blåser det, så går deras sydväst inte att använda, för går jag med vinden i ryggen, så blir jag våt i nacken. Jag har sänt följande mail, till April Rain. Där jag ber dom om lite produktutveckling. Jag skulle önska att många sänder mail till April Rain och ber dom att ändra den, så att den liknar Grundens sydväst. Email adress är följande  simo.saukko@aprilrain.kpnet.com. 

Hej
 
Jag har ännu inte blivet färdig att köpa egna regnkläder från er.
 
Jag har flera gånger lånat, min sambos regnkläder, som han har köpt från er
och både han och jag är mycket nöjda. Vi har har använt dom många gånger när det har regnat.
 
Om jag inte har fel för mig, så tillverkar ni alltid sydvästen i materialet Raintex och den är för mjuk.
 
Kan du inte tänka dig att göra lite produktutveckling av sydvästen, så att den blir lika bra, som era övriga produkter.
 
Jag skulle önska att du skulle göra den på samma sätt, som Grundens gör sina sydväster.
 
Brättena är hårda, så att dom inte fladdrar, hur mycket det än blåser och sedan har dom varmt fodrat nackskydd, vilket är mycket skönt.
 
Jag skulle önska köpa en Fun Rain Sydväst från er, som är lika bra som en sydväst från Grunden.
 
Helena  
 

 

Quote14.06.2009 18:350 people like thisLike
 

Deras email är nu marjo.liedes@kolumbus.fi 

Quote14.06.2009 18:381 people like thisLike
 

Jag skulle tycka om, att om du sänder mail till May Rain, som nu är deras namn, att du skriver in det här, så ser jag om det är någon, som hjälper mig.

Quote16.06.2009 21:281 people like thisLike
 

Ni kommer in på May Rains hemsida genom att använda April Rain adress www.aprilrain.fi och till den gammla hemsidan, som är bättre, men som inte har så snygga bilder genom att i Google söka på april rain och sedan kommer ni in eller så här http://www.aprilrain.fi/2005WWWSET/ENGLISH/APRILRAIN/index.HTML . Jag hoppas att alla som läser mitt inlägg, får många sköna regnprommenader i ordentligt regn denna sommar och inte bara lite droppande, så ni kan gå och handla i gummistövlar, regnbyxor, regnjacka och sydväst, för så gör jag om det regnar ordentligt.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk