Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Brev til regntøjs-herskerinden
Quote10.05.2013 06:542 people like thisLike
 

Kære Herskerinde

 

Kom desværre først ud og gå i regntøj og gummistøvler kl. ca. 2100, da jeg ikke turde. Manglede nok en herskerinde, der kunne tvinge regntøjsslaven ud, også selvom regntøjsslaven var iført lakrøde luderso regnfrakker, røde regnbukser og laksorte gummistøvler, samt den røde pige elefanthue, halstørklæde og røde luffer. Jeg nåede helt ned forbi Kulturværftet uden rigtigt at møde nogen.
På vej tilbage ad Marienlyst Allé kom 4 unge kvinder, 18-20 år, gående i retning mod byen og på samme fortov, som regntøjsslaven kom gående. De var tydeligt på vej i byen og gik også med hver sin øl eller Cult i hånden. Den ene havde også en pose fyldt med drikke varer. Det bedste af det hele var, at 2 af pigerne havde sorte Hunter gummistøvler på. Og det, som ikke må ske, det sker.
De stopper op og kigger på regntøjsslaven: "Hey, er du trans eller hva'?
Jeg var også nødt til at stoppe op, da de jo fyldte hele fortovet, og rød i hovedet forklarede jeg dem kort, at jeg godt kunne lide at gå i dameregntøj og damegummistøvler, at jeg var en regntøjsslave (og det ville de have uddybet nærmere, så jeg måtte forklare, at jeg godt kunne lide at blive domineret, tvunget til at gå i regntøj osv osv).
De grinede meget, mens de stod og kiggede på mig, og jeg skulle forklare dem, hvad jeg havde på regntøj, om det var min fetish og pludselig sagde den ene af pigerne med Hunter gummistøvlerne: "Kan du så også lide vores Hunter gummistøvler"?
Og igen blev jeg helt rød i hovedet og måtte erkende, at jeg syntes, at de så flotte ud og jeg elskede at se de mange piger/kvinder/damer i gummistøvler, helst Ilse Jacobsen eller Hunter. Hun fortsatte: "Men hvad gør disse gummistøvler ved dig? Får du stiv pik"? Og de grinede. Man kunne tydeligt mærke, at de havde da fået lidt at drikke."
"Ja", svarede jeg
"Ja til hvad", spurgte hun
"Ja, jeg får stiv pik af dine gummistøvler", svarede jeg
"Og hvad med Christines Hunter gummistøvler? Gør de dig også liderlig?"
"Ja, jeg får også stiv pik af hendes gummistøvler", svarede jeg og de grinede igen.
Jeg var rød i hovedet af skam og kiggede hele tiden efter, at der ikke skulle komme andre, men der var gudskelov ikke andre at se i nærheden.
Pludselig sagde hende med Hunter gummistøvlerne igen: "Du kan komme med os med i byen. Vi skal mødes med nogle venner, og Dennis han er også bøsse. Så kan I to jo være sammen", sagde hun grinende. Jeg takkede nej.
Én af de 2 andre piger, som ikke havde gummistøvler på spurgte nu: "Er du giver eller modtager. Måske begge dele"?
"Øh, hvad er giver eller modtager", spurgte jeg.
"Ja, er det dig der sutter pik eller bliver røvpulet eller er det dig, der boller ham", sagde hun og de kiggede alle 4 meget forventningsfulde på regntøjsslaven.
"Kom nu, er du giver eller modtager", sagde hun igen.
Og igen helt rød i hovedet, svarede regntøjsslaven: "Jeg er modtager"
"Så du sutter pik og bliver bollet i røvet"?
"Javel" svarede regntøjsslaven.
"Men, hvorfor vil du så ikke med ned til Dennis? Han kan nemlig bedst lide at bolle en fyr i røven".
De grinede og jokede hele tiden med, hvor god Dennis var til at bolle osv osv.
"Så har du altså også slugt sperm", spurgte hende med gummistøvlerne igen
Regntøjsslaven sagde, at regntøjsslaven måtte se at komme videre.
"Ja, vi skal også videre i byen piger. Men først, så svar på spørgsmålet", sagde hun. De andre stod og kiggede spændt.
Endnu en gang og helt rød i hovedt (lige så rød som regntøjet) svarede jeg pigerne: "Ja, jeg har også slugt sperm".
"Hmmm, smager det godt", spurgte hun
"Ja" og endnu en gang rømmede jeg totalt
"Kom nu, Louise. Vi gå videre nu", sagde en af de 2 piger som ikke havde gummistøvlerne på.
Louise, som hun altså hed, sagde: "Ja, kom vi går nu. Men lige et sidste spørgsmål. Kan du så også lide at slikke fyren i røven, og sutte hans pik efter han har bollet dig"?
"Kom nu, Louise. Vi skal videre", sagde de andre.
Og Louise vendte sig og gik grinende hen til veninderne, så regntøjsslaven slap for at svare hende. Og jeg skyndte mig hjem.
Puha, sikken en dejlig regntøjs-oplevelse.
Mvh. Regntøjsslavetøsen Gitte
Quote13.07.2015 12:011 people like thisLike
 

Det kunne være spændende hvis du mødte "louise" igen, hun virkede "sød" griner.....

 

God fortælling

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk