Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Salg af kollektion - regntøj, gummistøvler
Quote12.10.2020 10:401 people like thisLike
 

hej alle

 

Vi står for at skulle flytte. I det nye hus kan vi ikke opmagasinere min rimeligt store kollektion i regntøj og gummistøvler. Den skal i hvert fald reduceres ganske kraftigt, er vi blevet enige om på hjemmefronten. Det fortæller min hustru.

 

Kollektionen indeholder 300 regnjakker, regnbukser, busseronner bl.a. gult, grønt, orange, hvidt, blå, sort regntøj i bl.a. følgende mærker fra str. S til XXL, som er samlet igennem 30 år:

 

- HH Imak (dansk) - har en køber til noget del af dette

- HH (Moss)

- Fionette (ældre gummiregnfrakker)

- Jeantex (ældre i gult, grønt, hvidt)

- Elka (ældre)

- Viking Rubber Company (ældre sorte gummiregnfrakker i forskellige tilstand fra perfekte til manglende knapper)

- Ocean Rainwear (ældre)

- Grundéns (ældre/nyere)

- Didrikssons (ældre)

- dameregnfrakker (Ocean i røde/blå) og diverse

 

og 25-30 par Barbour str. 39/42/43 (UK produceret) og Hunter (UK produceret) samt en masse lækre andre gummistøvler. Mange par helt nye eller lettere brugt. Herudover Viking, TMK, Le Chameau, Aigle.

 

Der er mange collector's items iblandt.

 

Jeg vil spørge den ærede forsamling, om nogle herinde har mod/lyst til at købe større antal enheder (5/10+ stk) fra denne samling. Jeg garanterer en MEGET attraktiv pris, hvis man f.eks. tager en flyttekasse med forskelligt udstyr. Det vigtigste for mig er, at disse ting kommer en fetish-kollega til glæde.

 

Jeg opmagasinerer snart kollektionen i et opvarmet lagerrum, så det er ikke fordi, jeg er i panik for at komme af med det. Omvendt kan jeg ikke påtage mig at tage billeder af alt, men opfordrer til at tage kontakt til mig, så vi kan aftale en tid for besigtigelse. Jeg ved, at dette kan udfordre interesserede, men du skal alligevel være velkommen til at skrive eventuelle ønsker til mig. Samlingen befinder sig i Køge.

 

Mit alternativ er at sælger på ebay, men det må være sidste udgang, hvis ingen her bider på krogen. Og alligevel er der regntøj nok til, at jeg også kan sælge noget på ebay.

 

Er du ikke interesseret i at mødes personligt, så er dette tilbud altså IKKE noget for dig. 100% diskretion gives.

 

SÅ SLÅ TIL OG SKRIV!

Quote12.10.2020 18:510 people like thisLike
 

Hej fran Irland.

 

 

Sizes XL or XXL

Do you have any anorak or cagoules?

 

HH.

 

Old Grundens raincoats

 

Thanks

Quote13.10.2020 11:540 people like thisLike
 

No, sorry. Not older HH or Grundens. Only smaller sizes. Thanks for writing.

Quote13.10.2020 18:180 people like thisLike
 

Hey, I'd be interested in the following items:

 

-HH Imak

-Jeantex

-Elka

-Viking rubber

-Didrikssons

-Ocean

 

Sizes L-XL, yellow/black. High preference towards complete sets (jacket + pants/bib) or long raincoats.

 

I live in the United States of America, so meeting face to face is not an option Laughing

Quote15.10.2020 07:250 people like thisLike
 

see personal mail

Quote15.10.2020 07:360 people like thisLike
 

Thanks for the huge interest in my collection. Even from overseas I have been inquired for specific items. I got a handful of serious persons, with whom I am in contact with now. Some items (especially rubber boots) will be put up for auction on ebay. I will let you guys know later in the proces.

Quote15.10.2020 15:200 people like thisLike
 

Hvor gamle er Didriksons Regntøyet ?

Quote19.10.2020 19:410 people like thisLike
 

Jakker og frakker fra 70-tallet. Frakkerne er typisk sorte lange med kina-krave og trykknapper (enkeltradede), jakker har jeg vist i hvide og gule.

Quote21.10.2020 11:540 people like thisLike
 

Grundens green bibs S-M?

Quote22.10.2020 03:150 people like thisLike
 

Jeg køber gerne en kasse regnfrakker og henter gerne i København efter aftale. Har skrevet til jer. Er seriøs. Aftager gerne ocean, elka og den slags. Dameregnfrakker. Fra str m og opefter.

Quote01.11.2020 07:520 people like thisLike
 

hej hvad har du i jeantex?

Quote13.11.2020 16:511 people like thisLike
 

hej alle


Jeg skylder en del interesserede svar på forespørgsler og vil bare nævne, at det grundet travlhed har været umuligt at afse tid til at komme på lageret og hitte ting frem. Derudover skal det helst foregå i dagtimerne, da belysningen ikke er optimal på dette lager. Det besværliggører også processen i høj grad.

 

Jeg beklager altså meget, men skal nok komme tilbage til hver og en, som jeg har lovet svar/besigtigelse af tingene. Jeg vurderer, at vi taler om et par ugers tid, før jeg er tilbage!

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk