Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Problemer med fuksjoner på siden
Quote01.03.2016 17:340 people like thisLike
 

Jeg har store problemer med å legge til bilder i albumene mine. Jeg kan heller ikke svare på meldinger og jeg har generelt problemer med å bruke siden normalt. Dette gjelder både på iPaden min og på PC. Hva gjør jeg feil?

Quote02.03.2016 05:550 people like thisLike
 
Jeg har også kæmpe problemer med min iPad . Kan ikke skrive til folk kun chat . Og forsiden er der mange fejl på . Mm
Quote02.03.2016 12:260 people like thisLike
 

Jeg har problemer med at bruge reply, når jeg gerne vil svare tilbage på en besked. Er nød til at oprette en ny besked og sende.

 

/KinkyFyr

Quote02.03.2016 18:120 people like thisLike
 
Jeg har også samme problemer, og kan ikke se nye medlemmer på min Pc
Quote04.03.2016 08:030 people like thisLike
 
Jag har också problem... Det verkar vara helt omöjligt att lägga till bilder via mobiltelefon. Känns ganska trist när man är fast ute till sjöss på jobb, men på måndag har jag chans att komma hem om och hoppas kunna lösa det då.
Quote10.03.2016 16:140 people like thisLike
 

En del har tilsyneladende forskellige problemer med siden, men bliver der gjort noget ved det?

Quote10.03.2016 19:500 people like thisLike
 

Hej allesammen,

 

bekalger forsinkelsen, jeg havde ikke set at der var nogle spørgsmål!

 

Her er jeres svar:

 

Vedr. iPad/iPhone

iPad/iPhone er ikke understøttet da systemet er forældet. Ja, vi skal opdaterer, men det er en større omgang og det kommer til at gå et stykke tid før der bliver taget fat på det. Så indtil da må I bruge Boonex Dolphin App til beskeder og upload fa foto og videoer.

 

Vedr. problemer på PC

Disse problemer opstår ofte pga. et installeret virus program eller firewall blokker for nogle af sides funktioner. Man kan løse dette ved at bede virus programmet om at lade siden være. Søg evt. på navnet på jeres virusprogram og ordet "whitelist" på Google.

 

Håber at det hjælper! Giv lige en tilbagemelding efter at I har fået styr på virusprogrammet.

 

De bedste hilsner

 

3xL

Admin - Regnfrakker.dk

 

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk