Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote23.10.2019 10:520 people like thisLike
 

Jeg vil høre, om I kan hjælpe mig på vej her. Jeg kan ikke se videoerne her på sitet. Når jeg går ind på den konkrete video, kommer billedet med 'start'-pilen ikke frem. Jeg kan ikke gennemskue, om det er noget flash, som ikke er opdateret eller om jeg behøver en særlig installation for at se videoer. Jeg har dog netop opdateret flash så godt som jeg formår. Beklager dette håbløse spørgsmål.

Quote23.10.2019 17:161 people like thisLike
 

På nogle browser skal du tillade Flash....

Quote23.10.2019 20:520 people like thisLike
 

@Regnfrakkepar: Jeg har samme problem.

Quote24.10.2019 10:490 people like thisLike
 

@Regnfrakkepar: Jeg har samme problem.

Quote24.10.2019 17:440 people like thisLike
 

Jeg har samme problem på både pc og tlf.

Quote27.10.2019 08:210 people like thisLike
 

Hi, like Regnbukser wrote, you need to use a browser with Flash activated. Google how to make it work on your browser... As Flash is an old technology and potentially a safety risk, modern browsers have Flash deactivated by default.

Gear regards, Salten3

Quote27.10.2019 08:280 people like thisLike
 

Hej, som Regnbukser skrev, skal du bruge en browser med Flash aktiveret. Google hvordan man får det til at fungere på din browser ... Flash er en gammel teknologi og potentielt en sikkerhedsrisiko, derfor har moderne browsere deaktiveret Flash standard.

Regntøjs Hilsener, Salten3

Quote29.10.2019 15:500 people like thisLike
 

mange tak for response. Højt skattet. Jeg prøver mig lidt frem!

Quote15.11.2019 13:170 people like thisLike
 

Hi everybody

 

I have made this little PDF a while ago to show how to enable Flash on regnfrakker.dk

I hope it helps, maybe You will be able to activate Flash directly when clicking on the little lock in fron of the URL now.

Video in Google Chrome.pdf • 318.8K • 5 downloads

Quote24.11.2019 16:020 people like thisLike
 

Thanks to Grsr

 

This tip solved my challenge as not being too 'nerdy' IT user. Again thanks to all on this thread.

Quote28.11.2019 21:360 people like thisLike
 

Man må tillate Flash å kjøre på denne siden. Oppe i adressevinduet (oppe til venstre) https:/ osv. Der finner dere en liten "Hengelås" klikk på den for å la Flash få virke på siden. Da kommer video.

 

Must accept Flash to run on this site. Up in left headline / Browswer line. Click the small "Hangerlock" Popup window for allow Flash will appear. Then accept: Always.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk