Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote15.08.2019 18:090 people like thisLike
 

Hei!

 

Det har vært forsøk på organiserte samlinger både i Stavanger og på Sørlandet. Jeg gjør ett forsøk på det samme her i Bergen. I utgangspunktet hadde det naturlige valget å møtes ute i det bergenske høstregnet, men det er ganske vanskelig å organisere. Derfor inviterer jeg til en første samling hjemme hos meg. Jeg bor i en leilighet ganske sentralt i Bergen med et par rom uten innsyn.

 

For mange kan tanken på å møte andre i oljehyre være en utfordring. Det skulle det ikke være noen grunn til. Er det regntøysfolk i Bergensområdet som aller helst vil nyte sin fetisj alene, så respekterer jeg. Jeg har holdt på med dette i så mange år, og for meg gir det meg en ny dimensjon å møte og sosialisere med andre regntøyfestisjister i oljehyre.

 

Siden jeg inviterer til mitt hjem, og fordi det kan være første gangen noen møter andre i oljehyre, så ber jeg om at følgende respekteres:

 

* Åpent for alle som liker tykt gummiregntay, dsv. både  liker barnslige regntøy (sånn med strikk ved støvelen) og den klassiske grove arbeidsregntøyet.
* Samtale og sosialisering er det sentrale. 
* Maks tre lag med oljehyre. Et lag er imidlertid like greit. De som vil være naken innerst får lov til det. Jeg har omkledningsrom.

* Gumistøvler, samt korte og lange vadere går fint, hansker også.
* Ingen masker og gassmasker.

* Ingen bondage, bdsm, seksuelle aktiviteter eller ønsket adferd. Fokus skal være på det sosiale i en høflig og vennskapelig tone.
* Ingen alkohol og røyking. Jeg har veranda med innsyn, derfor er røykepauser på verandaen utelukket.

* repekt for andres grenser og legning.

* å ta med samboer, venner el.l. som bare vil se på, er ikke tillatt. 
* alle kjønn er velkomne.
* diskresjon om navn, dekknavn m.m. før og etterpå forventes.

 

Jeg serverer kaffe, mineralvann, frukt og snacks. Jeg tenker maks to timer på tidlig kveldstid.

 

Om du aksepterer dette her og vil være med, send meg en hyggelig melding. Så finner vi ut et tidspunkt som passer. Adr. og mitt tlf.nr. blir oppgitt like før.

Quote15.08.2019 21:520 people like thisLike
 

Hi RR

 

Your idea is a very interesting approach! I'm a bit to far away but I wish you a cool event.

 

Greetings F77

Quote15.08.2019 22:090 people like thisLike
 

Thank you for you kind feedback and support, freak77

Quote17.08.2019 22:300 people like thisLike
 

Utrolig kjekt at du inviterer til Samkomst.

Jeg kommer gjerne , og ser frem til å treffe likesinnede her i Bergen;-)

Quote18.08.2019 13:050 people like thisLike
 

Takk for det, Rubberist-Bergen. Kanskje en slikt privat samling kunne ha blitt lagt i forbindelse med en helg? Det kunne ha gjort det mulig for langveisfarende å delta. jeg har tenkt litt på det.

Quote20.08.2019 22:050 people like thisLike
 

Helt klart enklerer for " tilreisende"  å kunne treffes en helg.

For min del er onsdager, like regnfulle som en fredag med regn... bor nå en gang i Bergen;-)

Quote03.09.2019 21:140 people like thisLike
 

En liten oppdatering: Det er gledelig nok interesse for en privat samling i Bergen, det lover bra. Per i dag kan vi bli flere enn tre, men mindre enn ti. Nå forsøker vi å finne en ukedag i september eller i oktober som passer for alle.

Quote25.09.2019 23:370 people like thisLike
 

Dette treffet ville vært perfekt for meg, men jeg har en seks timers biltur til Bergen for å bli med. Derfor ønsker jeg dere god fornøyelse.

Quote26.09.2019 22:260 people like thisLike
 

Hei HHOljehyre og andre! Jeg synes man bør være minst tre på en slik samling, og vi er såpass mange i Bergen at det skulle være mulig. Derfor forsøker vi nå å finne en dato som passer for minst tre, og jeg har et håp om at vi finner en dato i oktober. Men har du et ærend i Bergen som inkluderer overnatting, er det bare å gi en lyd.

Quote26.09.2019 23:390 people like thisLike
 

Det vil jeg gjøre

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk