Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Måske skulle man tage på fossiljagt...
Quote27.07.2018 12:321 people like thisLike
 

Hej er et godt bud på et sted hvor regntøj og gummistøvler ser ud til at være den helt rigtigt påklædning: Gram Lergrav.

Så må vi bare håbe at der snart kommer noget regn, lige for tiden er det lidt tungt at være regntøjselsker...

 

 

Mange venlige mudderhilsener

Galongris

Quote31.07.2018 00:580 people like thisLike
 

På Stevns er der mange kalkbrud, hvor man kan gå på fossiljagt eller kigge efter salamandre i søerne. Havde en god cykelferie en sommer for nogle år siden. Der kom heldigvis regn, så jeg cyklede på halvøen og gik på opdagelse i kalkbruddene i gult gummiregntøj. Selv om natten havde jeg regntøj på fordi temperaturen faldt meget.

Quote31.07.2018 23:495 people like thisLike
 

Det är ett synnerligen olämpligt inslag med småflickor som inlägget hänvisar till genom länken, jag utgår ifrån att admin omedelbart tar bort detta.

I övrigt bästa hälsningar.

Quote31.07.2018 23:560 people like thisLike
 

det lyder da ikke dårligt. hvis vejret nu var rigtig "godt" ville det være en oplagt mulighed for at bruge regntøjet og også få gravet i mudderet når man nu er klædt på til det

Quote01.08.2018 18:410 people like thisLike
 

Jeg er helt enig med Galoon. Denne linken og innlegget bør fjernes umiddelbart. Det må være zero tolerance for slikt her på siden.

Quote01.08.2018 23:420 people like thisLike
 

Very inappropriate!

Quote02.08.2018 20:560 people like thisLike
 

Jag håller med er om att inslaget är olämpligt.

Quote27.08.2018 10:520 people like thisLike
 

Kære alle

 

Jeg vil gerne undskylde for de negative tanker linket har medført; jeg overvejede ikke at de kunne opstå, og at det kunne være et problem med børnene der blev vist - undskyld!

 

Jeg vil dog stadig gerne anbefale et besøg i Gram Lergrav, her er rig mulighed for at få mudder på støvlerne og også vandhaner til at vaske det af igen.

 

 

Mange venlige hilsener

Galongris

Quote29.08.2018 22:330 people like thisLike
 

kunne da være et fedt sted at besøge i regntøjet og ja få lidt mudder på gummistøvlerne eller over det hele hehe

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk