Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote12.01.2019 14:130 people like thisLike
 

Jeg prøver lige igen :)  Er der nogen herinde, der har planer om at deltage i Latexlogens arrangement lørdag 26. januar? Eller skal vi overlade det hele til latexfolket  :)

Quote15.01.2019 13:540 people like thisLike
 

vi kan desværre ikke deltage denne dag!

Quote15.01.2019 14:180 people like thisLike
 
Jeg kan desværre heller ikke.
Quote15.01.2019 23:550 people like thisLike
 

God fortsättning på det nya året.

Arrangemangen på LatexLogen brukar vara fantastiska.

Gumminos_G och jag har deltagit flera gånger, men vi kan tyvärr inte komma 26 jan.

Vi inriktar oss på sammankomsten 11 maj.

 


Quote19.01.2019 21:541 people like thisLike
 

Jeg forstår ikke at man skriver at man ikke kan komme eller deltage det giver jo ingen mening? jeg har oplevet det samme i et forum med knallert/scooter hvor der bliver planlagt en tur i flerer måneder i forvejen, og det er det samme så skriver alle mulige at de ikke kan deltage og bla bla bla og det er ligegyldig viden at en eller anden ikke kan deltage, det er noget andet hvids at man har meldt sig til og bliver forhindret og mælder afbud men at skrive jeg kan ikke komme osv er da ligegyldig viden og information, kan så også hilse at sige at mange af de knallert ture så heller ikke blev til noget på grund af en flok tosser blev ved med at skrive jeg kan altså heller ikke de datoer kan vi ikke flytte det til ugen efter eller på et andet tidspunkt det afliver et forum totalt men det er åbenbart også ved at ske her hvids man ikke passer på.

Men håber så dem som deltager har en hyggelig aften.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk