Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Kanal 5 fråga olle dokumentär galon fetish
Quote15.02.2013 18:222 people like thisLike
 

http://www.kanal5play.se/#!/play/program/227061/video/28941302|/program/227061/video/28941302

 

En del av programet handlar om galon fetish.

 

Programledaren ser fin ut när hon testar nyfiket vita regnbyxor och regnjacka.

Quote15.02.2013 22:420 people like thisLike
 

Visst klär det henne.

 

Quote15.02.2013 23:280 people like thisLike
 

Det var ju en stor diskussion kring detta innan programmet, om det kunde ha negativ inverkan på synen av oss mm...så vad tror ni, vad kan det ha fått för effekter? själv kan jag tycka att det gick förbi ganska obemärkt i sammanhanget

Quote15.02.2013 23:520 people like thisLike
 

hej, i vilket skede finns den då? Jag såg bara den biten som började ca 07.30.

Quote20.02.2013 16:075 people like thisLike
 

Min vurdering er, at programmet ganske ligetil og nøgternt har vist, hvordan sexualitet også kan være. Jeg er ikke negativt overrasket, men til gengæld positiv omkring programværternes approach til sagen. Skønt at TV-værtinden også prøvede regntøjet - det tager lidt af det "spooky" af temaet.

 

Det må være svært for almindelige mennesker at skulle se en person i TV, som går rundt i regntøj på gaden - sydvest, regntøj, gummistøvler og tilmed en maske, som naturligt alene vil skabe nysgerrige blikke. Masken er der selvfølgelig for ikke at blive genkendt på nationalt TV. Jeg tror simpelt hen ikke, at almindelige mennesker forstår konceptet med regntøj, og det kunne de tilfældigt interviewede personer jo også bekræfte; kun en enkelt kunne se overfladen, blankheden som noget attraktivt for nogle personer.

 

Alligevel lykkedes det TV-værterne at invitere u-indviede ind i en helt særlig verden, som er meget underforstået. Jeg synes faktisk, at vi kan være stolte af TV-programmet på baggrund af et emne som regntøj (tabu for mange - selv herinde), som vi selv ofte har svært ved at formidle og få andre til at forstå skønheden i. Som jeg ser det, har programmet intet skadet for os, men folk tænker sikkert deres, når de har set programmet.

 

Jeg har ingen ambition om at få andre til at fatte, hvad der foregår i mit hoved (ikke engang min allernærmeste familie, som besøger vores husstand af og til) og ønsker ikke at indvie disse i mine tanker. Jeg ville aldrig selv gå rundt i København i gummiregntøj fra top til tå, med mindre regnen vælter ned, men sådan har jeg jo det bare. Jeg ønsker måske snarere at bruge enkelte beklædningsting som et statement, men heller ikke mere end det. Jeg vil ikke provokere nogle. Jeg tænder ikke på udstillingen på den måde. Desuden er jeg nok også ikke meget til den "publicity", det ville skabe i min lokale samfund.

 

Men hvad andre gør, er jo helt op til dem. Jeg fordømmer dem ikke.

 

Jeg har det ganske fint med min fetich, som min hustru deler med mig og forøvrigt også mange venner kender meget indgående til fetichen og finder den lidt sjov. Men at få folk i almenheden til at forstå regntøjsfetichen, vil nok kræve nogle timers samtale og ikke bare nogle få minutters program om en ellers sympatisk, norsk regntøjsfyr, som i øvrigt gjorde en flot præstation i programmet. Men en rigtig god start var programmet alligevel, så tak for det til værterne!

 

Og en særlig tak til dig i det orange regntøj for indsatsen! Godt gået!

 

 

Quote21.06.2017 11:170 people like thisLike
 

Does anyone have an up-to-date link to this wonderful clip? The old link just takes us to the station website... Thanks.

Quote21.06.2017 19:350 people like thisLike
 

Hi,

use the search function on the site and add "galon fetish" and you get a hit.

Quote06.07.2017 00:180 people like thisLike
 

Meget enig i kommentaren fra Regnfrakkepar. På sin vis flot af "Fredrik" at stille op i det orange Aalesund-grej, men jeg tror egentlig kun det bekræfter alle andre end os regntøjsfetischister i, at det er en meget mærkelig fetish. Til gengæld var det fantastisk at se den smukke værtinde iføre sig det hvide gummitøj  :)   og hun aner tydeligvis ikke hvor sexet vi synes hun er.

Quote12.06.2019 22:210 people like thisLike
 

Mener at kan huske der også har været et program i dansk tv for en del år tilbage med en som havde en regnfrakke-fetish. Mener han var fra syd Sjælland.

 

Nogen der evt. har optaget dette program eller kan linke til et sted hvor man kan se det?

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk