Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote14.09.2022 23:430 people like thisLike
 

Kap. 1.

Er lige kommet tilbage fra forlænget weekend i Helsingør. Skulle mødes med en "gammel veninde", som var flyttet i lejlighed på Vapnagård.

Mødte hende helt tilbage i starten af 1990'erne, hvor hendes og min lejlighed grænsede op til hinanden, men vi havde hver vores opgang. Jeg var næsten lige flyttet ind i jan/feb. 1991, da jeg så, at der kom en vognmand med flere store kasser og hun stod og tog imod nede på gade. Lene, som hun hedder, var den ca. 55 år gammel, pædagog i en børneinstitution og faktisk ret kedelig at kigge på. Men, hun havde en lakgul Børmax regnfrakke med sydvest på og røde langskaftede gummistøvler med hæl. Jeg var fuldstændig solgt. Jeg skyndte mig at tage en gul regnjakke på og mine brune Viking gummistøvler med for. Løb ned fra første sal og hen til hende, som jeg dengang aldrig havde talt med, kun hilst på da vi jo boede ved siden af hinanden. Jeg spurgte, om jeg skulle hjælpe hende kasserne op og hun takkede ja.

Vi fik båret kasserne op i lejligheden og sat dem ind på gæsteværelset, som var helt ryddet bortset fra en reol med bøger og andre spændende terapeutiske ting som olier, healings sten osv. osv. Et typisk behandlerrum til en zoneterapeut. Og i de ankomne kasser var så en briks, som skulle samles således, at hun kunne udøve sin praksis.

Hendes regnfrakke duftede helt vildt skønt af gummiregntøj og da vi havde båret det hele op i lejligheden, tilbød hun en kop urtete. Jeg takkede ja og tog regnjakke og gummistøvler af. Det samme gjorde hun og gik i køkkenet. Jeg bemærkede noget regntøj, som hang bagved døren. Der var tale om et rødt regnsæt fra Abeko, dvs. røde regnbukser med seler og smæk og en rød regnjakke med tilhørende rød sydvest. Desuden stod der 2 par gummistøvler mere. Det ene par var også røde Viking gummistøvler og det andet par var et par almindelige blå dame gummistøvler.

Jeg rørte ved både regntøj og gummistøvler, duftede til regntøjet og gummistøvlerne. Skønt og jeg blev mega liderlig.

Efter lidt the spurgte jeg, om jeg skulle hjælpe hende med at samle briksen. Det ville hun meget gerne have, men hun skulle hurtigt i byen på apoteket og hente noget. Det lød fint, så kunne jeg gå over og hente noget værktøj til at samle massagebriksen. Vi stod ude i gangen/entréen og tog henholdsvis regnfrakke, regnjakke og gummistøvler på. Lene tog også sine regnbukser og jeg kom vist med nogle fjollede og nok også dumme kommentarer/henvendelser. Vidste simpelthen ikke, hvad jeg skulle sige, da jeg var meget befippet. Nævnte bl.a. at jeg godt kunne lide lugten af gummiregntøjet, at dame regntøj og dame gummistøvler var skønt, og på en eller anden måde fik Lene aflæst mig.

"henter du værktøjet, mens jeg går i byen? Så kan vi tale om regntøj og gummistøvler bagefter", sagde hun på vej ned at trapperne og inden vi skiltes i døren. "Øh øh. Ja, det kan vi godt", svarede jeg helt rød i hovedet og skyndt mig hjem for at hente værktøjet.

Jeg skulle lige i kælderen og finde lidt værktøj frem. Kunne selvfølgelig ikke finde mit umbrako nøglesæt, men langt om længe blev jeg færdig. Jeg gik ad bagtrappen op til lejligheden, og næsten samtidig med, at jeg lukkede bagdøren, ringede det på ved hoveddøren. Jeg havde stadig min gule alm. regnjakke på og de brune Viking gummistøvler. I gangen, bag døren, hang en del af min regntøjsgarderobe, herunder 6-7 dameregnfrakker i både lakrød, lakgrøn, blomstret, stribet i rød og hvid, 4-5 par pige regnbukser i gul og rød, samt flere pige gummistøvler. På skoreolen i fletkurvene lå flere børne elefanthuer, halstørklæder, luffer og ikke mindst 3-4 forskellige sydveste af den gode gammeldags gummikvalitet.

Jeg stillede mig i døren, da jeg åbnede. Udenfor stod Lene med en pose med nogle skruer og beslag. "Jeg tænkte, at jeg lige ville vise dig skruerne til briksen, så du vidste hvilken skruetrækker, som du skulle bruge. Må jeg træde indenfor", spurgte hun.

Jeg blev totalt pif-paf. "Øh, ja ja, men jeg roder nok lidt", sagde jeg og åbnede døren samtidig med, at jeg prøvede at skjule dameregntøjet og dame gummistøvlerne. Men da jeg lukkede døren, så blev alt regntøj og gummistøvler jo synligt for hende. "Hold da helt op, så er det jo dig, som jeg har set nogle gange om aftenen, snige dig ud af opgangen efter mørkets frembrud og så gå en tur i dameregntøjet og damegummistøvlerne?"................

Jeg blev rød i hovedet af skam. "Hov hov, du skal da ikke være flov. Jeg har selv et vennepar, som er homosexuelle, hvor den ene er damen i forholdet. Og det ser da ud til, at du også kan lide at have dameregntøj og damegummistøvler på. Det er da kun dejligt", sagde hun og smilede til mig. "Og hvad er det så med disse røde og lyserøde pige-elefanthuer, halstørklæder og luffer og disse flotte sydveste? Skal du også have det på, når du skal ud og gå en tur i dameregntøjet? Hvordan hænger det sammen?", spurgte hun.

"Øh, jeg øhm - ved ikke helt, hvordan jeg skal få det sagt, sååååeeh.......", stammede jeg.

"Ærligt - kan du godt lide at blive tvunget til at have ydmygende gummi pigeregntøj og pigegummistøvler på, blive tvunget til også at have en pige elefanthue, halstørklæde, luffer og pige sydvest på? Så du ligner en uartig regntøjspige, som din strenge mor har klædt på? Skal du så med ud og handle ind i det ydmygende pigeregntøj eller hvad?"

Endnu en gang blev jeg helt paf og rød i hovedet af skam. Lige nu stod Lene og læste mig som en åben bog. Hvad skulle jeg sige eller gøre?

"Jah, altså jeg ville nok ikke turde gå i pigeregntøjet og pigegummistøvlerne. Tænk nu, hvis vi mødte nogen, som jeg kender", sagde jeg.

"Bare rolig, det kommer vi ikke til. Jeg skal nok passe på dig og være din strenge mor. Men så SKAL du også høre efter og tage det regntøj på, som jeg bestemmer. Forstået? Og jeg tænker, at vi tager toget til Kbh. og videre med flyvebådene til Malmø. Så er det kun i toget, at du kan risikere at møde nogen, men så må du jo kigge væk eller gøre noget andet, ikk'. Og hvad nu, hvis du bliver opdaget, så må du jo bare fortælle dem, at du godt kan lide at gå i pigeregntøj. Hvordan med din sexuelle orientering - kan du så også lide at være underdanig overfor en Herre? Blive tvunget til at skulle sutte hans pik og nosser, ren slikke hans røvhul, modtage hans sperm og pis, og når du alligevel har regntøjet på, så kan Herren måske finde på at skide på dig og tvinge dig til at smøre dig selv ind i hans afføring og måske ren slikke regntøjet igen? Hvor pervers går dine fantasier? Det ser jo ud til, at du er meget pervers, for jeg har jo lagt mærke til, at din tøsepik er blevet meget stiv. Vil du gerne prøve det hele iført pigeregntøj og pigegummistøvler, så er du kommet til den rette - jeg kan godt hjælpe dig med alle fantasierne", sagde Lene og kiggede mig dybt ind i øjnene

"Har vi en aftale, du og jeg", spurgte hun og holdt fast i mit blik.

"Øh ja, jo. Jeg ved ikke….", svarede jeg

"Skal jeg forstå det således, at du ikke vil udleve fantasierne?", spurgte hun.

"Nej nej", svarede jeg. "Sådan er det ikke ment".

"Jamen, godt så. Vi to har hermed en aftale. Og når du har samlet briksen, så giver jeg dig en behandling zoneterapi vederlagsfrit. Normalt koster det 350,- kr., men du hjælper mig jo med at samle briksen, så skal jeg nok sørge for at løsne op i spændingerne............Men tag nu noget regntøj på, og kom med mig over i lejligheden, så vi kan få samlet den. Og husk det skal være gummistøvler, regnbukser og regnfrakke. Du må gerne have et ekstra sæt regntøj på, som du kan være iklædt, når vi laver briksen. Du behøver blot at tage et håndklæde og lagen med. Vi ses om lidt - husk regntøjet og jeg tænker, at det er bedst, at du tager pigeregntøjet og pigegummistøvler i rødt på".

Puha, jeg var totalt solgt og udleveret. Hvad skulle jeg gøre?

Skyndt mig at tage alt tøjet af og tage et lyserødt pigeregntøjssæt på. Udover tog jeg de gule smæk regnbukser og min lakbrune børmax regnfrakke med bælte, hætte og tilhørende sydvest, som lå i lommen. Jeg kiggede lidt på den lyserøde elefanthue med tilhørende halstørklæde og luffer. Tør jeg? Jeg bliver garanteret sendt tilbage for at hente det og tage det på. Så jeg skyndte mig også at tage det på. Stod og kiggede på mig selv i spejlet. Lignede faktisk en uartig regntøjspige. Var iført lyserødt regntøj inderst og røde gummistøvler. Dernæst de gule smæk regnbukser og den lakbrune regnfrakke, lyserød elefanthue, lyserødt halstørklæde, lyserøde luffer og til sidst den brune sydvest, som passer til regnfrakken. Jeg kiggede en sidste gang ud på gaden. Der var ikke andre at se, så jeg smuttede ud ad hoveddøren med en pose fyldt med div. værktøj.

Jeg skyndt mig over til den anden opgang og gik op til Lene og bankede på. "Kom bare ind - døren er åben"

Jeg trådte ind og Lene kom ud til mig i entréen. Hun var stadig iført sit regntøj og gummistøvler. "Jeg glemte at handle ind til aftensmaden - du bliver vel her og spiser"?

"Meget gerne", svarede jeg.

"Fint, det tænkte jeg nok. Så tager vi lige ned i Kvickly og handler. Og DU beholder hele regnsættet på. Du vil jo gerne ydmyges, ikk'? Og bare rolig, jeg er hos dig hele tiden. Og med det regnvejr er der altså ikke nogen, som tænker eller siger noget. Kom, så går vi", sagde hun og lukkede døren bag os.

Kap. 2

Quote15.09.2022 17:590 people like thisLike
 

Hej, Du skriver med sort tekst på sort baggrund.  Mvh. Salten3

Quote19.09.2022 11:390 people like thisLike
 

Beste Salten,

 

markera texterna och kopiera in dem i t ex textredigeraren, så kommer det upp svart på vit bakgrund. Eller markera och läs på RF direkt, texten blir grå men läsbar.

 

Venlig hilsen

 

Galooon

Quote19.09.2022 11:410 people like thisLike
 

Och stort tack till dig rubberslave, som vanligt underbara historier, jag mixtrar med några av dem i hemlighet sedan länge.

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk