Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote20.03.2009 13:260 people like thisLike
 

Jeg tænkte på hvad planen var med den her side ??

Er det bare et mødested eller...

 

For jeg synes desværre ikk der er meget gang i den her inde eller skal man være inde i varmen nogle steder ??

 

ikk noget ondt i det... kunne bare godt tænke mig der ver noget mere aktivet fra brugerne

 

Hilsen gummi-dude

---------------------------------------------------------

 

I was wondering what the plan was with this page?

Is it just a meeting place or ...



Because I think unfortunately there is not much activity in here or must be contained in the heat some places?



nothing bad in it ... could be just like having the world something more asset from users
Quote21.03.2009 18:340 people like thisLike
 

Du efterlyser noget mere aktivitet fra brugerne? Du kan jo starte med at feje for egen dør.

 

1: Læg nogle billeder af dig og / eller dit udstyr op på din profil.

 

2: Kommenterer andres billeder, og skab dialog.

 

3: Lav en blog, hvor du f. eks. fortæller om hvad du ser / og laver i dit regntøj.

 

Alt dette er kun et forslag, til hvad man kan lave, og det er ikke kun ment til dig. Man kan ikke bare læne sig tilbage og

 

brokke sig over at der ikke sker noget, man skal lave noget.

 

Mvh. KinkyInTheRain

Quote21.03.2009 23:520 people like thisLike
 

Nu har jeg kigget lidt tid på siden... og har været her en gang før med billeder og det hele... Billeder kommer der også... skal bare lige ha taget nogle stk. først.

 

Jeg har skrevet til et par stykker men intet retur... :(

 

Blog har jeg nu aldrig prøvet at bruge... men det må jeg til :)

Quote22.03.2009 09:271 people like thisLike
 

Det med ikke at svare tilbage, er ikke noget du alene er ramt af, det er meget udbredt på dette site. Min erfaring siger mig at profiler uden fotos og beskrivelse er spild af tid, de har lavet en profil for at se billeder, og det var så det... Det er jo også så ufattelig nemt at oprette en profil, man behøver ikke engang en retur e-mail som på andre sites...

Quote24.04.2009 02:430 people like thisLike
 

 

 

Det med ikke at svare tilbage, er ikke noget du alene er ramt af, det er meget udbredt på dette site. Min erfaring siger mig at profiler uden fotos og beskrivelse er spild af tid, de har lavet en profil for at se billeder, og det var så det... Det er jo også så ufattelig nemt at oprette en profil, man behøver ikke engang en retur e-mail som på andre sites...

 

Hej

 

Jeg har ikke lagt nogen billeder ind endnu, grundet at jeg ikke er god til det, men jeg vil gerne mødes med andre i regntøj på lørdag i dyrehaven i Århus fra cirka klokken 14.15, uanset vejret jeg kommer selvom vi kommer over 20 graders varme iført orange heldragt med grønne gummistøvler, og muligvis også lange sorte handsker hvis de når at ankomme med posten.

 

MVH Nopanic

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk