Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Quote04.08.2014 12:007 people like thisLike
 

Så forsøker jeg på denne måten. Jeg behøver en ny Mester, som virkelig er seriøs og som ønsker å ha meg som "toalett-slave" 24/7/365. jeg har tenkt veldig mye på om dette er noe jeg virkelig vil og ønsker, og jeg tror det er det.

 

Skriv til meg: unnigummi@yahoo.no

Quote04.08.2014 17:307 people like thisLike
 

Kanskje forstår ikke alle hva jeg mener med "toalett-slave", så jeg vil forsøke å forklare. Jeg har chattet med noen "herrer" her på regnfrakker og det er litt forskjellig hva jeg opplever av forståelse og seriøsitet. Jeg forsøker å få folk til å forstå at jeg faktisk kan tenke meg et liv, ikke bare i fantasien, som 24/7/365 "toalettslave"/regntøyludder. Det betyr at jeg er våt av tanken på å "bo" i oljehyre, selebukse utenpå jakken, kanskje to lag, og støvler, gummihansker og latexmaske. Kanskje jeg må vaskes en gang i uken for helsas skyld, men jeg drømmer om faktisk å kunne være i det 24/7.

Og så er min tanke at jeg faktisk og praktisk er en slave.

Fordi det tenner meg.

En toalettslave i mine tanker betyr at jeg også brukes som toalett, jeg nyter å bli pisset på på oljehyra, og også innenfor. Og jeg nyter selv å pisse på meg i gummibuksa. Jeg tenner enormt på å bli bæsja på på oljehyra mi også.

Og endelig kan jeg tenke meg å være nedi en utedo, en ordentlig gammeldags dumpedo med bæsj og tiss i.

 

Og en av mine drømmer er at folk bruker doen mens jeg er nedi, gjerne mange. Og jeg er gjerne nedi lenge av gangen. Lenge,

 

At jeg elsker sex, gjerne med flere..., ja jeg gjør det også.

 

Så forstår jeg at dette er "too much" for noen, og det er helt i orden, dere behøver ikke svare,

men hvis du finnes der ute, du seriøse Mester, som vil ha meg så...

 

 

 

 

 

Ønsker seriøse svar til unnigummi@yahoo.no

Quote04.08.2014 17:396 people like thisLike
 

Hvis den rette Master dukker opp er jeg klar for å slutte å jobbe og være "toalettslave" på heltid. Jeg kan beordres til mye annet også, og ønsker en tillitskontrakt på det. Min tanke er å selge leiligheten og putte pengene på en konto som er min forsikring, min pensjon.

Og så, deretter, gi meg hen til fetisjlivet jeg fantaserer om hver dag.

 

unni

Quote23.01.2015 00:283 people like thisLike
 

Vær så snill, jeg behøver fremdeles en Master som har en gård meg lort...

Quote03.08.2015 11:582 people like thisLike
 

Jeg har fremdeles ingen Master...

Copyright © 2024 Regnfrakker.dk