Account
About People Forums Blogs Photos Videos Groups Events Chat News
  •  
 
 
 
Problemer med meldinger og chat
Quote22.11.2016 13:300 people like thisLike
 
Hei! Jeg har tidligere meldt at jeg har flere problemer med funksjonalitet på siden. Dette har jeg fremdeles. Jeg får meldinger fra andre som prøver å chatte med meg og som opplyser meg om at jeg har flere chattevinduer åpne. Det rare er at jeg ikke har brukt chatten på denne siden på flere år. Det andre store problemet jeg har er at jeg ikke kan sende meldinger. Jeg kan skrive meldingene men "send"-knappen virker ikke. Og jeg kommer kun inn på sidene på Ipaden. Hvis jeg logger meg inn på pc-en kommer jeg ikke videre etter å ha skrevet inn brukernavn og passord. Hva gjør jeg galt?
Quote22.11.2016 16:380 people like thisLike
 
Hej oljehyre. Meldinger har jeg også lidt problemer med hvis jeg bruger min iPhone. Men bruger jeg min Windows pc er der ingen problemer. Måske er det appel som driller lidt på siden. Ocean.
Quote22.11.2016 17:000 people like thisLike
 

Samme her. IOS er et skodprodukt, så jeg bruger kun windows til denne side... Cool

Quote22.11.2016 17:320 people like thisLike
 
Hvis du ikke kommer videre når du har logget inn på pc må du legge ned siden og åpne den på nytt, da kommer du videre. Jeg har hatt samme problem. Problemet ligger i windows.
Quote22.11.2016 17:540 people like thisLike
 
Takk for tilbakemeldinger så langt, men jeg kommer nok ikke noe videre. Jeg har en ny windows-pc som er satt opp for å håndtere denne siden. Jeg kan manøvrere på siden slik at jeg kan fylle inn brukernavn og passord. Når jeg da klikker på "Login"-knappen virker den simpelthen ikke. Ipad og IPhone virker greit å manøvrere i sidene på, men som sagt: Jeg kan ikke sende meldinger fordi "send"-knappen ikke virker. Jeg har ellers et ukomplisert forhold til knapper på andre nettsteder og bruker dem med letthet og eleganse. Rare greier dette!
Quote23.11.2016 21:580 people like thisLike
 
Jeg har også flere udfordringer, både på min pc og på IPad ☹️ Kan ikke sende beskeder på IPad og kan ikke besvare på pc m.m. ☹️ Eneste side jeg har problemer på.
Quote27.11.2016 07:370 people like thisLike
 

Har problemer med det meste etter at jeg begynte bruk av windows10!

Får f.eks. bare opp den første siden i fotogalleriet....vil ikke bla videre til side 2 etc. etc..

Får heller ikke opp bunnen på siden som viser venner pålogget etc. etc.

Quote29.11.2016 18:390 people like thisLike
 
Jeg kan heller ikke uploade billeder ☹️
Copyright © 2024 Regnfrakker.dk